Friday, August 7, 2009

choral speaking!

betape sronok ny aku rini,
sbb xde kelas..haha
kalu x jumaat kelas aku dari pkul 8.00 smpi 12.00
kol 8 math, kol 10 eng..
tp rini math sir cancel klas..
bahagie jer bgn tido pkul 9.00..hee
da smangat da nieh siap nak g klas eng kol 10.
sampai kelas madam bg homework then kami memohon agar dbenarkan tgk
choral speaking competition kat AMF..
dat competition is involved of student from level 3 n 4.
tajuk2 choral speaking uh sume ttg ISLAM la..
interesting jgk.
ade yg pkai kain batik ler, tudung merah ler, baju taaruf pun ade, lab coat pun ade..
cam menarik kan nak tgk?
tp..pergh!!
ramai giler org dlm AMF.
aku n classmate terpaksa la dok kat blakang skali, ujong skali..
di ceruk2 dinding uh..
disebabkan t'lalu ramai, n terase cam sesak kat dlm uh,
aku pun da kpanasan, ape lagi..
terus kuar dr AMF - jumpe sir Ng; anta tutor bio..
jap g kol 12 ade study circle, so singgah CC jap..
sempat la post bnde alah nieh..
neway, tok kwn2 yg msuk choral speaking uh;
GUDLUCK kay!!
xdpt nak tgk sume grup present..huu

0 comments:

Post a Comment

Sebijik comment anda amatlah berharga untuk saya.