Tuesday, February 8, 2011

Kisah peperiksaan.

Click untuk zoooomm iiiinnnnn. :)


Kelas dah habis. Untuk sem ini.

Study week dah mula. Mula minggu ini.

Final dah nak dekat. Tinggal seminggu lagi.

Compilation dah dapat. Bila nak mule buat haa Izzani?



Haha. Okay Okay. Aku nak mule buat Compilation lah nie. Kate orang, kalau betul-betul nak berjaya, usaha kena lebih.

Ohh Malas, pleasee go away away and away. Jangan dekat boleh. Awak buat saya berkawan baik dengan katil dan bantal. Dan saya tak suka sebab awak boleh buat saye gemukk. Bye bye Malas. See you next time bila saya dah kaye raye hidup senang lenang boleh goyang kaki. HAHA! Tapi saya harap saya tak jumpa awak pun. Saya malas laa nak jadi Malas.

Orait. Mase untuk bersedia ke Final. One Two Gooooo!

Moga Allah permudahkan urusanku. Moga Allah bukakan pintu hatiku. Moga Allah terangkan hatiku. Moga Allah kuatkan daya ingatanku. Moga Allah tenangkan diriku. Moga dijauhkan rase gentar dalam jiwaku. Moga dijauhkan sifat lalai dalam diriku. Moga peperiksaan kali ini membuahkan kejayaan untuk ku, demi kedua ibu bapaku dan juga masa depan ku.

Amin. InsyaAllah. 

0 comments:

Post a Comment

Sebijik comment anda amatlah berharga untuk saya.