Sunday, May 17, 2009

Alkisah minggu2 terakhir sebelum melihat buku semula

Hari nie sgt best!
Aku & keluarga telah bersama bergumbira mengadakan BBQ,
tujuanny adalah smpena minggu2 terakhir aku kat umah..
Minggu depan da nak kene daftar UIA - asasi pergigian..
Actually, asasi pergigian uh 2nd choice aku after medic,
tp bile pk2 balik, ade hikmah nape aku dpt dentistry nie,
n wif all support from abah n ibu n sume2 t'masokla aku suke dpt kt UIA nieh,
aku trus ambik pluang nieh tnpa pk xbpe panjang sgt.. :)

Okayh, masok topic blk..
klu x family plannin nk g PD diz week,
tp sbb abah ade kursus hr sabtu ritu, xjd g PD,
tp tuka plannin, kite wat BBQ satu family..
waaahh..sape yg x suke en dpt mkn ayam,
lg2 aku yg memang suke makan...ahaha

Lg satu kisah,
Ade satu mlm nieh, aku ckp kat ibu,
"Ibu, kaklong teringin la nk makan laksa ibu buat sebelum kaklong masok blaja balik.."
Saje jer ckp cm uh sbnrny..alangkah terkojut ny eden bile besokny ibu aku
beli bahan2 nak wat laksa, n terus masak laksa mlm uh..perghh!!!
makan x berenti la aku..
Sbnrny, ade pengajaran kt cni iaitu,
Hargailah jase ibu bapa kite..tgk, ibu kite snggup uh penuhi p'mintaan sorg ank uh hye dsbbkn ank yg teringin nk mkn laksa nieh..haha.. (:
TerimaKaseh byk2 buat sume...weee

0 comments:

Post a Comment

Sebijik comment anda amatlah berharga untuk saya.