Saturday, May 16, 2009

-Kisah malam ini-

Wah! malam nieh (bukan malam pun, da pagi da),
jam da tnjuk pkul 4.33 pg, aku masih kuat membuka mata..
haha..hebat2 (sory, puji diri sndri plk)..ahaha..
Dri pukul 11.oo mlm td aku on9, smpi la skg..
gler ah..seyes, lame btol aku on9 mlm nie..haha
Berchat shingga x tgk jam..ahaha

Seribu TerimaKaseh buat facebook kerana malam ini..


  • Maen2 quiz yg drasekn mnarik dlm FB uh, antare quiz yg aku amek rini:
-Nurul took the "How well do you know Abdul Rahman?" quiz.
-Nurul just took the "The Idiot Test" quiz.
-Nurul just took the "do you really love him/her ?" quiz.
  • Nazmy menegor di chatroom FB, m'beritahu bhwa seseorg telah m'join FB.
  • Mengreply2 wall comment & post dgn byk mrepek, namun, epi jer..wehee
  • Berchat di chatroom FB sehingga pukul 4.51 am dgn dia..haha! (xretin nak tido)..
  • Fatin yg mulekn chat pd chatroom FB. Perbincangan utk g umah cikgu zila maseh blum slesai.
Actly, besok kne bgn awal..tp, da tido pun lambat cm nieh, mampukah aku bgn awal besok?ahaa...tgu ajer la bsok..klu x kne renjis ngan air, ntah bgn ker x..haha..
Tp xpe la en, sbb aku epi mlm nieh, mgkin besok boley bgn awal dgn hati gumbira, muka ceria, otak bergeliga..
ahaha..kay,tido!..zzzzzz..


Gudnyte && Gudmorning!

0 comments:

Post a Comment

Sebijik comment anda amatlah berharga untuk saya.