Saturday, July 25, 2009

hendak pulang

hari nie ku bergerak balik kampung.
nak jumpe atok, sedare mare.
tapi gerakny mlm nti, tgu abah balik dlu.
(abah g genting - urusan sekolahny)
nti ibu drive smpi tg malim - amek abah kt c2..
jap g nak g tesco.
ngah tgu ibu balik.
nape nak g tesco?
sbb nak beli stok makanan aku.
stok khidupan aku kt hostel - syampu, ubat gg, etc..
nape kne beli stok makanan?
sbb stok da abis - nti aku klaparan dlm bilik.
(nak g ukc tgh hari ngan mlm jer la)
ukc - Umar Al-Khattab Cafe.
besok dr kampung - direct balik uia.
family pun nak blik umah, anta daku ke uia dulu.
kireny, da abis la cuti honeymoon aku kt umah nieh.
bile lg nak cuti?
entah la..raya nti kot.
pape pun yg penting - isnin; 8.00 mlm - exam mid sem biology.
da ready ker x?
hmm..maseh dlm proses mbace, mhafal, mngingat, etc..
7 chapter kene bace.
neves ade, cuak ade, tkut ade..
hope boley buat!
p/s : kay..saya pulang dulu..daa~

0 comments:

Post a Comment

Sebijik comment anda amatlah berharga untuk saya.