Sunday, August 16, 2009

mY biOdaTA;

Saya telah m'jd mangse tag dr lalink saya: FATIIN CHE MAT ;)

the tag rules:
sila bayangkan anda sedang membuat buku biodata/biografi rakan anda semasa anda berumur 12 tahun. lalu jawab soalan2 di bawah ini oke. mudah kan? jadi sila la jawab.

Nama :
Nurul Izzani Binti Zulkifle.

Nama Pangilan :
kaklong (kat umah),, izani (kat mane2 jer),, nurul (doc gigi dulu pgil),, donat (kwn skola)..

Tarikh lahir :
12 July 1991 - Cancer (mase umo 12 thn en, smgt gtw zodiac skali..haha)

Tempat lahir :
Hospital Universiti Kuala Lumpur-HUKL (skg panggil PPUM)

Status :
mase umo 12 thn dulu, maseh single ag ler..baru darjah 6..

Hobi :
membaca buku dan bermain (jwpan mase umo 12 thn); skg nieh xde da hobi uh..haha

Makanan kegemaran :
Laksa (dr kecik ag smpai skg) .

Minuman kegemaran :
Milo ais; yg milo panas pun boley la tyme pagi2..

Cita- cita :
mase umo 12 thn tulis nak jd doktor kot..haha

Pengalaman buruk :
jatuh kat balkoni kat kampong (jatoh b'golek2 uh..)

Pengalaman manis :
makan laksa wlupun laksa masyem, tp ttap manis.,,

Perkara yang disukai :
mase 12 thn suke alat tulis kot..

Perkara yang tak disukai :
kene kejot bgn pagi..ahaha (skg da x la..)

Kawan yang diminati :
Kawan yg comey..haha

Adakah anda berpuas hati dengan apa yang anda ada? :
Syukur...

Harapan :
dapat makan laksa hari2..wuhuu..

Saya mahu tag:
xtw nk tag sape..
erm..sape2 name stat ngan huruf R; anda di tag! (.^_^.)

2 comments:

  1. uish . laksa masam pon ko makan . ko mmg sengal . HAHA

    btw , kwan yang comel tuh of coz lah aku kan ??? HAHA

    ReplyDelete
  2. haha..dah uh, yg masam la sdap..
    laksa manis ker masin ker, mane sedap..
    ahaha ;)

    owh, kwn yg comel uh kau ker?
    aku xbmksud bgitu, tp boley la..
    comel la..hee, gurau2 jer ea ling! ;)

    ReplyDelete

Sebijik comment anda amatlah berharga untuk saya.