Thursday, November 5, 2009

Tagged from Nur Fatin Che Mat.

Thanks for taggingtagging aku tin. Aku pun da lame x bukak blog nieh. Busy la katekan...kot.. HAHA.

1 . Apakah benda yang paling penting dalam hidup kamu ?
Handphone. Tanpa handphone tak boleh message.
Credit / Topup. Tanpe kredit tak boleh message jugak.

2. Apakah benda terakhir yang kamu beli dengan duit sendiri ?
Topup Maxis rm10. Untuk SuperSaver malam nieh.
Sebelum tuh, jambu batu singgit. Ngah makan dalam cc nieh.

3. Di manakah tempat impian perkahwinan kamu ?
Mane-mane je la, janji kawin. ahaa.

4. Berapa lama anda rasa hubungan kamu berkekalan ?
Biar sampai tua. Biar sampai bila-bila.

5. Adakah anda dilamun cinta ?
Haha. Asal direct sangat soklan nieh? Ya.


6. Di manakah restoran terakhir kamu makan malam ?
Dalam bilik. Kat tingkat 8, Mahallah Khadijah.

7. Namakan buku terakhir yang kamu beli ?
Chemistry, Raymond Chang, 10th edition. rm55.

8. Nyatakan nama penuh kamu
Nurul Izzani Binti Zulkifle bin Mohd Sidek bin Arshad.

9. Kamu lebih senang dengan mak atau ayah ?
Both. Ibu ngan abah.
Nak senang mintak duit kat abah.
Nak senang mintak makan kat ibu.
;)

10. Namakan seseorang yang kamu ingin jumpa untuk pertama kalinya
Sama lah dengan Fatin , Our Beloved Prophet , Nabi Muhammad SAW

11 . Christina atau Britney ?
Due-due tak minat. ;(

12. Adakah kamu mencuci pakaian kamu sendiri ?
Oh. Kadang-kadang Ya. Kadang-kadang Tidak. Hehe.
Tiap minggu aku balik umah bawak baju kotor nak basuh.

13. Tempat yang paling seronok kamu mahu pergi ?
Tempat yang boleh buat saya ketawa banyak-banyak sampai nak pecah pipi. Haha

14. Pelukan atau ciuman ?
Dua-dua.


15. 8 perkara yang amat saya gilai
- Gila tidur. Pas habis kelas jer tidur.
- Gila makan. Masuk tyming makan, terus makan.
- Gila Tomyam. Rasa cam nak beli Bihun Tomyam lagi cam semalam.

- Gila Laksa. Da berapa hari tak makan laksa. Hebat!
- Gila pegi kelas. Sebab hari-hari kena pegi kelas.

- Gila nak cuti. Cepat la hujung minggu.
- Gila Facebook. Layan sampai habis kredit.
- Gila dia. Bila nak jumpa lagi. ;)

16 . 6 perkataan yang sering diucapkan
- untuk roomate b4 g kelas - kay, saya g kelas dulu. Assalamualaikum.
- pas balik kelas - korang da makan da.
- petang - uisy, lamenye saya tidur hari nieh.
- malam - isyy, asal rase cam malas jer nak bace buku nieh.
- malam dekat-dekat pagi - gudnyte. Ly!

17 . 6 buah buku yang paling terbaru dibaca
- Campbell, Biology, 8th edition.
- Raymond Chang, Chemistry, 10th edition.
- Chemistry Lab Manual.
- Ujang, mase nak tidur ritu.
- Mathurat.
- Maaf, buku-buku ini semua berbunyi skema kerana aku ada di U. Kalau kat rumah takda la skema sangat. Hehe.

18. 8 lagu yang boley saya dengar berulang kali
1. Ku Merindu, Ella ft Shah - tiba-tiba rasa suka lagu nieh walaupun dah lama.
2. You Belong With Me - Taylof Swifft.
3. Yakinlah Aku Menjemputmu - Kangen Band.
4. Cintamu - Dygta.
5. Kiss Me - 6'pence None The Richer.
6. The Climb - Miley Cyrus.
7. Tangga-tangga ke Pintu Bahagia - Alleycats.
8. Lagu-lagu message. Aku masih tak puas hati dengan bunyik message aku.

I am tagging :
- everyone who open my blog. ehehe!

0 comments:

Post a Comment

Sebijik comment anda amatlah berharga untuk saya.