Tuesday, January 19, 2010

Musim ini.


Takut kene saman. Jadi aku menjadi seorang pelajar yang berdisiplin kali ini.

1. Sentiasa pakai card matrix di mane sahaje.
2. Mematuhi dress code yang betul. Ahaha.
3. Pakai kasut warna hitam. Seyes sakit kaki aku sebab kasut nie bertumit.
4. Terus mendaftarkan electrical items (laptop) tadi. Haha.

Baru kelam kabut nak pegi daftar tau ade spotcheck. Hehe. Nasib sempat. Huh. Cepat la kembali macam asal. Aku da jadi macam sungguh berhati-hati da minggu nieh. Takut kene saman punye pasal. Bukan murah pulak uh saman. rm50. Aku makan nasik seminggu pun x abis gune ag rm50 uh. Lebih baik melayangkan rm5 sahaja untuk daftar laptop tadi, daripada melayang rm50 begitu sahaja. Haha. Tibe-tibe jer musim menyaman nieh datang di saat hujung sem. Pelik pun ade. Da macam budak sekolah balik rasenye. Nasib takde musim rampasan jer. Haha. Tapi nak buat cane, terima dan tabah saje la melaluinya. Rakan-rakan seUIA ku, harap kite tabah menghadapi dugaan ini yer. Takpe, jadi skema buat sementara nie aje. Haha. Risau2. Persoalannya, bilakah musim ini akan habis? Kami pun tak tau jawapannya.

2 comments:

Sebijik comment anda amatlah berharga untuk saya.