Wednesday, December 29, 2010

Kisah pasal ayam saja.

Tadi bukan aku ade cerita aku mandi-mandi pergi beli Kentaki ker kan? Seyes ade. Tak caye, bace entri bawah.

Tadi aku pergi beli Kentaki ayam sembilan ketol, makan seisi keluarga. Keluarga aku memang tak berapa minat part yang spicy (bukan tak tahan pedas okayy). Cuma yang ori tuh lagi lemak-lemak gitu rasenye. Hehh! Pandai lah aku. haha.

Aku pun tak tau ape pasal family aku lebih gemar beli original berbanding spicy. Maybe yang spicy tuh pirate kot. Kot laa. Seyes jangan caye. Aku tipu wehh.

Aku pergi beli dekat Damansara.

"Nape sampai ke Damansaranye yg membeli belah? Kat Hartamas takde ker? Takkan la kawasan orang kaye takde mcD..ahaha..", tanye encik Rahman si bulat ikan bilis. wahaha (mintak maap laa) :P

By the way encik, Hartamas jer kawasan orang kaye. Jalan Duta kawasan orang sederhane jer. hahah.

Beli dekat Damansara jer sonang. Tak ramai orang. Takyah beratur lima enam barisan nak tunggu ayam. Dekat Hartamas tuh, kemungkinan besor ramai jugak orang nye. Payah aihh nak beratur-beratur.

Owhh, cerita pasal ayam, tadi dia kasi ayam sikit punya besar. Orang kedai Kentaki tuh bagi semua ayam stok saiz triple X punye laa. Lagi, part dada yang nak ke rangka tuh. Giler best kan?


Ahaa. Ayam atas nie tampak handsome kan. haha. Nie bukan ayam aku tadi. Aku Google jer. Takde mase aku nak snap gambar ayam mase tengah makan. Seyes aku berkonsentrasi lebih mase tengah makan.


Nie lah sebenarnye BUKAN ayam aku. Ayam nie pun ihsan Google jugaa. Bayang kalau ayam Kentaki besaq nie, mau tak wujud dah colonel set, dinner plate, mini bucket ape semua bagai.

"Abang KFC, kasi ayam besaq tak muat bucket satu set!", kata aku bagi nama sendiri dekat set ayam di atas.

Lagi, cerita-cerita pasal ayam, aku Google jugak lagi jumpa gambar kedai Kentaki yang macam bawah nie.


Comel kan kedai Kentaki nie. Ade shape ayam ayam gitu. Nanti kalau ade kedai makan ikan keli, buat kedai shape ikan keli sikit. Kalau jual sayur kangkung, kedai shape sayur kangkung, tapi kalau kedai makan bak kut teh, buat shape?? Piuhh! Piuhh! Nyah kau dari fikiran ku. Itu haram sama sekali.

Tak tau bak kut teh tuh ape? Google laa sendiri wehh. Aku nak link kan jer tadi. Tapi tak mau laa. Tak jadi laa.

Sekian cerita ayam. Kokk Kokk Kokk!

3 comments:

  1. tetiba lapar lak..huhu..lama x mkn kfc..

    happy blogwalking & blog following.....!!

    hit/follow me back ya klu sudi..... \^__^/

    ReplyDelete
  2. msg dr sape tuh? pelik sungguh..
    org ckp psl KFC, die ckp mcD..AHAHA

    ReplyDelete
  3. ahaha. tau takpe.
    kan dah terkena balik.
    *tepuk dahi*
    ehehe.

    ReplyDelete

Sebijik comment anda amatlah berharga untuk saya.