Monday, June 11, 2012

What this?


Musim Euro 2012
game pertama Poland vs. Greece
aku depan TV dekat rumah
masa itu baru sampai dari Kuantan
jadi, mata yang tengok bola itu
lalok lalok.

Yang pegang remote
kejap Poland vs. Greece
kejap Malaysia vs. Singapore

lagi tambah lalok.

Sedar-sedar sudah pagi
aku atas lantai
berbantal kan bantal empat segi
tanpa bantal tutup muka
sakit belakang

Yang semalam
Smart scoreboard dia
NED - DEN
tapi jadi tak smart bila
NED 0 - 1 DEN

tengok ramai orang lari-lari jersi oren
macam Rahman dalam jersi Netherland
beli masa Euro yang sebelumnya
masa kami masih di petaling jaya
(CFS IIUM)

Patutlah
aku sedar sudah pagi
tertidur sebab terlalu menunggu
menunggu attempt Oranje yang bertubi-tubi
tapi masih tiada sorakan Goooaaalll!

Next time maybe.

Aku tak nak kacau biological clock aku dulu
buat masa ini
biar normal

& tidur bangkit aku pada jam aku yang biasa.


0 comments:

Post a Comment

Sebijik comment anda amatlah berharga untuk saya.