Sunday, February 28, 2010

Imej baru punya.

Ayuh bersembang dengan blog sendiri.

Wah! Akhirnya blog layoutku berganti baju. Haha. Dah banyak kali tukar kan kalau yang perasan? Bukan apa. Asik rasa tak puas hati jer tengok background and layout-layout sebelum nieh. Bukan buruk dan bukan jugak tak buruk. Bukan tak lawa dan bukan juga lawa. Tapi entahla, mane slacknye ntah. Sorry to the previous layout. And sorry jugak blogku sayang. Kesian kau, asik kene tuka baju jer. Dari hijau ker hitam, hitam ker colourfull, colourfull ke ape ntah lagi tak ingat. And at last kau pakai baju hitam jugak. Haha. Harap kau puas hati yer blog.

Kenapa aku pilih kau pakai baju hitam?
Sebab, "hitam nampak kemas.." Haha.

Salah satu sebabnye la. Tapi tak la bape kemas kalau da masuk banyak-banyak colour yang aku tak pandai nak machthing kan dengan background hitam kau tuh. Tapi ape yang aku tau, aku puas hati dengan penampilan kau sekarang blog. Harap-harap la kau boleh kekal dengan imej nie sampai bile-bile. Tuh pun depands kat aku jugak la kan. Haha.

Ape yang aku pikir mase pilih baju untuk kau blog?
First, aku pikir aku nak warne hitam. Second, aku pikir aku nak yang 3 column punye layout. Third, aku pikir aku nak match kan dengan warne-warne yang light-light sajer. Tanak warne-warne striking untuk tulisan-tulisan kat badan kau tuh. Forth, aku pikir aku nak font Gorgia (aku tak reti nak eja) untuk tulisan-tulisan semua yang ada. Fifth, aku pikir aku nak font yang kecil-kecil saje. Nape tulisan kecik?Orang susah nak baca? Heyy2, aku tau la aku rabun blog oi, tapi as long as boleh baca tuh kira okay la. Kecil kan nampak cute. Tapi besar pun nampak cute jugak kan? Bukan besar nampak cute la, boolat baru nampak cute. Tak kira la, aku nak font kecik jugak.

Last.Last.Seyes last. Yela, aku tau la last. Kau nak tanya ape lagi blog?

Kenapa kau kasi gambar selipar kat kolar baju aku?
Haha. Heyy2, jangan pandang rendah pada selipar ya!..Nape? Kau nak aku bagi kasut ker? Mentang-mentang la kasut selalu lagi mahal en. Kau tau tak, selipar uh berkhidmat bile-bile mase kita susah ker senang tau. Kalau kasut uh berkhidmat mase kite senang jer. Cube kau bayangkan kau tengah tak tahan nak membuang kat toilet bawah rumah or luar rumah (macam kat kampung aku), kau akan carik selipar jugak kan? Ade kau rajin nak pakai kasut sume tengah waktu-waktu kecemasan macam tuh? Waktu senang pulak, bile-bile mase kau nak jalan-jalan amek angin, kau still boleh pakai selipar tuh jugak kan. Tengok! Bagus tak selipar. Dahla tak menyusahkan sape-sape nak pakainye, selipar jugak bersedia berkhidmat bila-bila masa time susah atau senang tau. Hargai la selipar tau.
Dah.Dah.Kau cakap last kan tadi blog. Takyah tanye dah lepas nie.

Haha. Macam tak betulkan sembang dengan blog sendiri. Tu la. Tak kisah la. Yang penting kau da ade imej baru. Yay! Sukelah tu. :))

END of discussion.

2 comments:

Sebijik comment anda amatlah berharga untuk saya.