Friday, June 11, 2010

Bibir versi roti john episod pertama. Aww.

Okayy. Aku sekarang dah dekat rumah. Giler gembira riang ria hati dan jiwa balik rumah. Tenang jer rase dapat katil sendiri. Rinduu kot lepas due minggu tak balik. Dalam hati kamu kamu mesti ade yang cakap, "Due minggu jerr kooottt..". Tak kisah laa. Yang penting aku bahagia balik rumah. Itu point utama. HAHA.

Tak laa. Tuh bukan point utama sangat. Point utamanya, macam yang dah dicakap dalam entri yang lepas, aku akan menyelesaikan tag tag yang masih belum bersentuhan. Jadi, kita teruskan dengan tujuan utama.

Tag from :

List 5 interesting facts about the person who tag you.
Cima Haslan. Sangat comel. Comel bukan maksud Comel yang Gem_k atau Comel yang Kec_k,, tapi Comel laa. Macam cute cute gituu. :)
Baik. Baik hati. Baik semuaa laa. Baik Baik Belaka. 
Kite berkenalan dekat myspace jer mule mule dulu. HAHA. Zaman dah canggih. :P
And one fact, kite tak pernah jumpe pun kan Cima, tapi tetap boleh jaadi kawan. HEHE.
And another one fact, thank youu for tagging me. HEE.

5 interesting facts about me and hobies.
Okay. Interesting facts yang sangat sangat interesting buat mase sekarang, bibir aku tengah bengkak macam roti john lepas bangun dari tidur pagi semalam. Erggghh.
Fact yang kedua, aku mengambil mase yang sangat lama untuk berfikir ape yang interesting tentang aku.
Fact yang ketiga, tiap kali aku sedang berfikir, aku akan alih page ini ke facebook untuk mencari idea.
Fact yang keempat, bilaa dah alih page ke facebook, aku terleka dan terlupa yang tag nieh pun belum siap laagi.
Fact yang kelima, dan akhirnya aku sedar bahawa five interesting facts tentang aku sudah pun selesai.

5 lucky recipients & description.
Shahir AF8. Budak UIA yang aku pernah jumpa dalam tv jerr.
Karam Singh Walia. Guru peribahasa daku.
Shinichi Kudo. Orang kedua hensem yang pernah aku kenal.
Hagemaru Hageda. Budak paling comel dan paling bijak aku pernah jumpa.
Angelina Jolie. Teringin nak tanya dia apesal bibir aku dah jadi macam dia. Aww. 

***

Selesai.

0 comments:

Post a Comment

Sebijik comment anda amatlah berharga untuk saya.