Friday, June 11, 2010

Bibir versi roti john episod kedua. Aww.

Dan setelah selesai menyelesaikan tag yang pertama dalam tempoh mase selama satu jam setengah kurang sikit, aku mengambil mase lima belas minit untuk berehat rehat dengan menggeledah dapur terlebih dahulu lantas mengenyangkan perut dengan sepinggan nasik putih berlaukkan sambal, ikan bawal goreng bahagian ekor, telur goreng tinggal sesuku, kicap dan berpencuci mulutkan kuih tart.

Dan sekarang aku nak sambung balik misi tertunda menyelesaikan tag yang kedua. Tag Cinta namanyaa haa!

Tag dari :

"..bukan sebab the person you love itu tidak bernilai, tapi kerana the person you love itu sangat sangat berharga. Jadi don't letak price tag on love supaya no one can take them from youu.. :)"
p/s : Aku tolong sambung ayat You can't put a price tag on love tuh jer supaya lebih terang dan nyata.

1. Thanks and link the person who tag you.
Thank youu sadiq :). Btw, dah tag dah yang dekat atas tuh besar besar lagi. Hee.

2. Tag 10 bloggers that you discovered and think fantastic.
Zulkifle Mohd Sidek.
Norziha Mat Sri.
Nurul Izzani Zulkifle.
Nurul Izzati Zulkifle.
Mohamad Affiq Zulkifle.
Nurul Izzah Zulkifle.
Abdul Rahman Mohamad Zahid.
Hj. Sidek Hj. Arshad.
Hjh. Salmah Hj. Khalid.
Hagemaru Hageda.

Jap jap. Penerangan. Mereka mereka di atas bukan laah blogger, tapi saje nak mengikut tema Tag Cinta nieh. Jadi, mereka semua laah the person that i love. Very very much! Mereka sangat sangat berharga dalam hidup saya. Memberi sinar di waktu siang dan memberi cahaya gemerlipan di waktu malam, mengikut konsep matahari, bulan dan bintang. TAPI, yang nama last sekali tuuh cuma memberi sinar ketawa di waktu petang petang jer di 611 Ceriaaaa.

3. Contact that blog and let's them know they been tag.
Nak contact macam mane, tak jumpa pun blog mereka. Takpe takpe. Tak de hal tuuhh. Nanti aku call jer bagi tau. TAPI, yang nama last sekali tuh tak tau nak contact macam mane.

4. State 7 things about you.
Haahh. Yang tadi suruh 5 interesting facts. Yang nieh suruh 7 things pulokk. Nie yang lama nak pikir nieh.
i - sedang sedang saya tidur sudah pagi saya pun bangun.
ii - saya bangun saya memang suke tengok cermin dulu.
iii - alangkah terkejutnye saya melihat sesuatu yang besar pada bahagian muke saya.
iv - lalu memicit micit bahagian tersebut mengtest tahap kesakitannya.
v - aduh! sakit jugak. saya cuba picit kuat lagi kot kot kurang sakitnye.
vi - haa haa. anda tersilap. bukan jerawat atau bintik hitam yang besar.
vii - tapi bibir saya yang membesar bengkak menjadi versi roti john. cun koottt.

0 comments:

Post a Comment

Sebijik comment anda amatlah berharga untuk saya.