Thursday, April 22, 2010

Another Bestfriend Birthday.


Name : Nur Aisyah Binti Mokhtar.
Date of Birth : 22 April 1991 ; which is todaayy.
Place of Birth : erm. erm. HEHE. tak ingaat. tapi rasanya KL kot.
Age : Starts today, she is 19.
Hometown : Sungai Buloh.
Currently studying at : Kolej MARA Seremban.
Sejak bila anda mengenali dia?
Dari tahun 2007. Tingkatan 4.
Di mana tempat anda mula-mula mengenali dia?
MRSM Taiping. Kelas 407.
Ada apa-apa cerita?

Ouh! Ada banyak cerita. HAHA. Saya pun tak tau macam mana boleh rapat dengan dia. Mungkin secara tak sengaja. Tapi di mana ada dia, di situ ada saya. Di mana ada saya, di situ ada dia. HEHE.
- Kami selalu pergi PREP same-same. Lagi-lagi kalau prep malam. Kalau prep petang depends dekat saya. Kalau saya tak tertido and siap cepat, kami akan pergi sama-sama. Tapi saya selalu ditinggalkan dia sebab saya suka tido dulu sebelum pergi prep petang. HEHE.

- Pagi-pagi pun kami akan pergi PEPTALK sama-sama. Dia yang selalu tunggu saya sebab saya selalu siap lambaat. Ayatnya begini, "Zany, aku tunggu kat luar ea..". Kalau saya siap dulu, saya akan pergi cube dia dan ayat dia begini, "Tolong laa jemurkan towel aku sekali.." HAHA.

- Kami pun suka STAY UP sama-sama. Dari kelaas lagi daa janji malam nieh nak stay up. Taapi, selalunya, bila da lights off, dia akan datang cube saya, dan saya akan cakap, "Okay..kau pergi laa dulu. Nanti aku datang.." Tapi saya tak datang-datang sebab saya dah tertidoo. HAHA.

- Dah dah laa cakap pasal STUDY jerr. Prep laa. Stay up laa. HAHA. Sekarang turn waktu MAKAN. Kami memang jenis tak turun breakfast kat DS kecuali waktu nak SPM sebab kami akan breakfast dekat cube jerr. Dah memang adat resam, kami laa yang akan jadi tukang tutup lampu wing sebab akan clear last sekali dah nak dekat pep talk. HAHA.

- Waktu lunch selalu gerak sama-sama satu kelas. So, of corse laa kami gerak bersama jugak. Da name satu kelas. HAHA.

- Waktu dinner waktu yang WAJIB turun. Kalau tak, melapar laa sampai tengah malam. Bunyik-bunyik perut waktu prep. HAHA. Dan dah tentu laah waktu dinner kami akan makan bersama (cewaah. jiwang ayat..) HAHA.

- DALAM KELAS. Kami adalah deskmate. Daah laah duduk paling belakang dan paling hujung dalam kelaas. Dah nama budak-budak duduk belakang mesti laa bising, plus dengan sorang lagi deskmate kami AYIN. Kami duduk bertiga. Kerja buat bising and kacau-kacau orang kat depan, tepi, kiri, kanan esp, kacau WASIM tengah tido. HEHE.

- Aisyah memang saje-saje jerr suka beli gula-gula mentos yang berangin tuuh. Gula-gula tuh berguna pada waktu mata sedang berat masa cikgu sedang mengajar. Sebab dia tahu saya tak makaan gula-gula berangin, jadi saya takkan mintak dan jadi gula-gula dia takkan cepat habiss. HAHA.

Ada banyak lagi kisah kami berdua! HAHA. Tapi tak berdaya nak tulis cerita panjang-panjang.

Lastly, Aisyah, HAPPY BIRTHDAY to You. May all your dreams come true. May God Bless You. And I Love You. :))

0 comments:

Post a Comment

Sebijik comment anda amatlah berharga untuk saya.