Saturday, April 17, 2010

Ouh! Feeling. Feeling.

Ohh! Ya Allah, kenapa laah rase letih penat sengal sengal satu badan nieh? Sabar yea Izzani. Nie memang laa lumrah hidup. Kalau dah namenye student memang akan lalui laa sume macam nie. Nak bersenang lenang sepanjang mase, bukaan manusia laa namenye. Jadi, sila bersabar yer. Allah takkan menduga hambanya dengan ape yang mereka tidak mampu. Takpe, kite bersusah susah dulu, InsyaAllah, kite akan bersenang lenang di kemudian hari. :)

Aih! Dah bersemangat daa pagi tadi (bangun pun pukul 11.oo..hee) and da berazam nak siapkan slide presentation hari ini. Hari Jumaat paling lambat pun waktu-waktu macam nie laa. Tapi, adoyy, tak berdaya jugak.

Sedikit luahan.
Wahai kawan, saya dah berbaik hati daah nak tolong awak buatkan slide sebab awak cakap laptop awak takde office punye program. Tapi saya mintak sangat awak carik maklumat untuk part awak and saya akan tolong laa buatkan slide awak. Tapi kenapa saya juga yang kena carik maklumat untuk awak, mane laa saya tau lagi maklumat yang saya carik tuh kene ker tak dengan presentation awak nanti. Tapi takpe laa. Saya akan cuba yang terbaik. Sebab kite satu group kan. Tak boleh laa berpecah belah. Saya harap awak berpuas hati laa dengan usaha saya. Okay kawan.

Tapi pelik. Nak sambung buat slide tak larat. Tapi sambung facebooking, comment commenting, blogging, searching searching, larat pulaak. Haha. Kan. Kan? Rase dah tak larat jer tadi aku terus close and save slide tuh. Tapi sambung pulak facebooking and blogging. Haha. Aih laa.

Tak pe laa. Ade lagi due hari nieh. Hari Isnin dah ade group discussion. Nak kena study-study dah nie part masing-masing. Untuk part aku, kene study pasal Creation of Prophet Adam, Hawa and Prophet Isa. But then, yang part untuk kawan saya tuh saya kena studykan jugak kerr?

Okayy. Ape-ape pun, besok pagi daah cakap dekat abah, nak ikut abah pegi jogging. Then siapkan slide and saya kene jugak spendkan mase untuk hafal Tasmid. Kalau boleh nak pergi Tasmid awal-awal. Nanti senang semua dah settle. Okay. Go. Go Izzani. Study.Study.Study. It will lights up your life. :)

Okayy. Nak layan lagu jiwang-jiwang dulu. Hehe. Sekian untuk malam ini.

Ouh, btw, my dear Rahman, Good Night okay. Take care. May Allah bless you. <3

Decorated and Captured by: NurulIzzaniZulkifle. :))

2 comments:

  1. akak asasi pe ek?
    kene study gak en pasal islam..

    ReplyDelete
  2. akak asasi UIA. mesti laa kene blaja pasal Islam. HAHA.

    ReplyDelete

Sebijik comment anda amatlah berharga untuk saya.