Saturday, April 3, 2010

BB.

Tadaa.. Nie hadiah untuk kau.
Sweet tak aku? Ahaha!

BB : Bestfriends Birthday.

Roqhib,

Fuhh! Berpeluh-peluh aku edit nieh untuk kau. Kelam kabut aku tadi. Niat aku nak wish awal-awal pukul 12.00 tadi, tapi apekan daye, aku baru jer siapkan nieh untuk kau. Haha.

Happy Birthday kawan baik.
Mesti kau kecewa kan, mane laah sahabat kau yang sorang nieh tak wish2 lagi. Ehehe. Sajer perasan. Aku tak lupa birthday kau weh. Sedangkan nombor IC kau pun aku ingat, ape tah lagi birthday kau. Haha.

Semoga panjang umur. Murah rezeki selalu. Moge berjaya dunia akhirat. Jadi anak yang soleh. Belajar rajin-rajin. Moge dapat capai cita-cita. Ohho! Dah 19 tahun kau yer. Selamat melalui usia 19 tahun dengan gembira dan berjayanya okay.

Thanks for being my bestfriends. Kita kawan baik sampai bila-bila kan. Sorry laa kalau aku terjarang contact kau ker ape. Almaklumlah, orang busy. Ahaha. Busy laa sangat. Hehe.

Take care yea! Jage diri baik-baik. Kirim salam ibu ngan abah kau nanti.

p/s : Sorry laa. Aku tak se creative kau. Tu jer laa yang aku mampu. Haha.

Salam Hari Jadi dari,
Izzani yang dah kurus okayy :)

0 comments:

Post a Comment

Sebijik comment anda amatlah berharga untuk saya.