Thursday, March 4, 2010

Banyak tau.

Kalau kamu orang perasan laa, dekat blog list saya tuh ade macam-macam kategori en. Actually ini disebabkan saya tiba-tiba terjumpa blog-blog kawan-kawan lama saya. And kawan-kawan lama saya bukan sikit sebab sekolah saya bukan due atau tige, tapi LAPAN. Nie dia sekolah-sekolah saya yang mane setiap sekolah saya ade kawan yang berbeza.

Darjah 1 - 2 : SK Jalan Kuantan 2, Titiwangsa, KL.
Darjah 3 - 4 : SK Desa Pandan, Desa Pandan, KL.
Darjah 5 : SK Putrajaya 1, Presint 8, Putrajaya.
Darjah 6 : SK Putrajaya 3, Presint 16, Putrajaya.
Form 1 1/2 : SMK Putrajaya 3, Presint 16, Putrajaya.
Form 1 1/2 - 2 1/2 : SMK Kiaramas, Jalan Duta, KL.
Form 2 1/2 - 3 : SMK Seri Bintang Selatan, Cheras, KL.
Form 4 - 5 : MRSM Taiping, Taiping, Perak.

Dan cukup la LAPAN sekolah saya. Tak masuk lagi tadika-tadika saya.
- Tadika Islam Cheras.
- Tadika Perpaduan Sentul.
- Taska Perkeso.

Plus dengan tuisyen saya pulak,
- Pusat Tuisyen Titian Cahaya, Taman Melawati.
- Pusat Tuisyen Educatech
, Bandar Baru Bangi.
- Pusat Tuisyen Perijaya, Jalan Ipoh, KL.

And lastly, currently saya berada di UIA.

Banyak kan? Haha. Kata orang, "Berkawan biar beribu, ber"_____" biar satu...(.^_^.)"

Itu saje. >_<

2 comments:

Sebijik comment anda amatlah berharga untuk saya.