Friday, March 5, 2010

Office ibu.

Sekarang saya berada di office ibu. Saje-saje menyemak dan menyebok di sini. Hehe. Ibu buat OT malam nie. Pokoknye sekarang, saya ikut sebab boring duduk rumah taktau nak buat ape. Bukan saya jer ikut okay. Semua adik-beradik saya ikut sekali. Konon-kononnya boleh laa timba pengalaman bekerja bila dah besar nanti. Yelah tu. Boleh ker timba pengalaman dengan cara tengok jer orang lain buat kerja. Ahaha.

Jadi, di sini, Affiq sedang baca surat khabar. Izzah sedang baca majalah WANITA (ahaha! dah tu jer majalah yang ade kat sini, dia pun tibai jer laa..) dan aku sedang online, bawak laptop sendiri. Hehe.

Orang kata, sambil menyelam minum air. Dengan harapan lepas ibu habis buat OT boleh makan luar. Teringin nak makan tomyam. Harap-harap laa boleh. Nyum.Nyum. Hehe. :)

0 comments:

Post a Comment

Sebijik comment anda amatlah berharga untuk saya.