Monday, March 8, 2010

Mendung.

Ouh! Cuaca macam nie memang sesuai untuk buat saya tido. Boleh ker tido petang ea? Tak elok en? Da tau da tuh jawapannye. Tapi kalau tertido macam mane? Tak pe kan? Tak pe kan? Okay. Kalau macam tuh saya offline dulu. Lepak-lepak sekejap. Dan kalau saya tido nanti, itu tertido namenye. Takpe la kan. Bukan niat nak tido pun, cume tertido. Hehe. Okay. Saya nak tertido dulu. Zzzzzz.

Eyh2, roqhib, ape kau cakap tadi? "Aku da tau da kau. Kalau tak makan mesti tido.." Haha. Ini semua gara-gara aku tak angkat phone tadi jer en sebab aku tengah makan? Heh. Heyy2, selain makan dan tido, aku juge buat kerje lain tau seperti manusia biasa. At least aku normal, takde laa makan sos cili pizza sahaja. Ahaha. :)

Dah la. Nak sambung tertido. Buhbye. Zzzzzz....

0 comments:

Post a Comment

Sebijik comment anda amatlah berharga untuk saya.