Friday, October 7, 2011

Colour.


Colours are many. You are the one who need to choose which one fixed you much.

TURQUOISE time! Yeayeaaahh! :)

Transformation is not really easy. To transform you need to think tooo much. What if this? What if that? What for this? What for that? Etc. Etc. Etc. See. Tak senang kan?

To transform from PURPLE to TURQUOISE pun susah jugak. Serious tak senang. Walaupun benda nampak lebih kurang sama macam yang dulu, taaapiii, kau memang kena sacrifice, kena menyesal di kemudian hari lepas kau terfikir, "Arghh! Kenapa aku habiskan masa yang sangat lama untuk benda nie?". HAHAHA.

Before tukar kepada turquoise, blog aku mengalami transition sebentar tadi. HIJAU. Yes. How hard aku cuba untuk jatuh cinta kepada ungu, NOPE! Green still monopoly kotak fikiran aku. Walaupun hijau bukan cinta pertama, tapi mungkin dia cinta paling lama aku yang membuatkan aku tak boleh nak cuba mencintai UNGU. Perghhh. Pandai pulak aku buat ayat metafora. HAHA.

So, kenapa tukar TURQUOISE? Sebab aku nampak dalam Turquoise ada HIJAU dan ada BIRU. And yess. I love GREEN so much, and I love a person who love BLUE so much. :)

Second, aku nak cuba sesuatu yang lain. Masa mula-mula blog nie lahir, dia lahir dengan HIJAU. Jadi, dalam frasa mematangkan diri, biarlah dia mencuba variasi warna dalam kehidupan. TAMMAT.

0 comments:

Post a Comment

Sebijik comment anda amatlah berharga untuk saya.