Friday, October 14, 2011

Stu-Dent diary III.

Will meet end of this week just another few days. Ahh. Tamat minggu nieh bersamaan juga lah dengan tamatnya hari-hari kepengsanan student-student dentist IIUM Kuantan dari 1st batch sampaaai lah 5th batch. HAHAHA.

Ini bukan bermaksud hari-hari mendatang kitorang akan terus lengang. Maksud aku, minggu nie Kulliyyah of Dentistry akan ada banyak sangat events. Orait, lets start with besok, hari Sabtu, kitorang ada Scientific Evening, which is mainly to introduce us (student first year) to all Dental family. Sorry, tapi, aku akan sentiasa guna term "family" untuk ahli-ahli Kulliyyah aku sebab kitorang adalah satu komuniti yang sangat kecil. Sampai satu masa nanti, kitorang akan boleh kenal semuaaaa students, lecturers, clinincal or other staff dalam Kulliyyah kitorang.

Okay, proceed. Untuk Scientific Evening nie, kitorang kena buat persembahan which is lakonan yang berkisarkan History of Dentistry. Tak kira history of apa sekali pun, yang penting history. So that, we can learn something from it. Fuuhh! Berminggu-minggu dah practice role-play nie. Aku harap semuanya akan berjalan dengan lancar nanti. Untuk group aku, kitorang akan cuba buat yang terbaik. Yang kitorang harapkan hanyalah satu kelegaan dan kepuasan hati selepas melalui minggu-minggu practice yang memang agak memenatkan. HAHA.

Secondly, Ahad, kitorang ada Interbatch Game. Yang nie pulak berkisar tentang sukan. Sekarang nie, dalam family dentist, kitorang ada lima batch. So, Interbatch game nie mempertaruhkan game seperti futsal, netball, volleyball, badminton, ping pong, etc. Kitorang akan lawan dengan batch-batch yang lain. Kitorang lah paling junior kan. HAHA.

Aku? Ala, malu la nak cakap. Aku masuk game futsal. HIHIHI. Ade hati nak main futsal. Lantak lerr. Asalkan bola tuh aku sepak, kira valid lah tuh. HAHAHA.

Itu jer lah kot untuk masa nie. Another story, another day orait. Bye! :)

0 comments:

Post a Comment

Sebijik comment anda amatlah berharga untuk saya.