Friday, October 21, 2011

Sampai.

Alhamdulillah.
Sampai pun rumah.
From Kuantan to KL.

Aku rindu bandar KL.
Yup. Bunyi memang macam agak pelik.
Orang selalu cakap, aku rindu kampung yang aman damai.
Tapi untuk sekarang nie aku tak.
Aku lagi rindu KL. Bukan sebab rindu ke-hingar-bingaran-nya.
Tapi sebab dekat sini ada rumah aku.

Sepanjang 4 jam perjalanan tadi, aku rasa sekali jer aku tidur. Sebab aku rasa macam dah nak sampai KL sangat-sangat. Masa lalu Gombak, nampak UIA Gombak, ohh! Rahman was there! If only I can see you that time :) HEHE. Masa sampai rumah jangan kata lah, kelibut sungguh aku dalam teksi nak keluar dari teksi, nak cepat-cepat masuk pintu rumah. Sampai pakcik teksi cakap, "Takpe takpe. Slow slow." HAHA. Maaf, memang terang dan nyata sangat kah ke-gelojoh-an saya nak balik rumah? HEHE. :P

Orait. I'm home right now. Bagi aku peluang nak lepas rindu dekat orang-orang dekat sini. HEHE. Bye :)

0 comments:

Post a Comment

Sebijik comment anda amatlah berharga untuk saya.