Thursday, November 3, 2011

Good morning awesome people!

I'm just having an ENEGERTIC and HAPPENING sahur with roomates. Wake up not so early, but okay la, cukup la jugak masa nak makan-makan sambil sembang-sembang.

We talk talk too much this morning. Talk bout this and that, here and there. Pagi-pagi dah ketawa memang best lah kan. Buat kau rasa segar tak hengat yang kalau biasanya nie waktu tidur kau lagi, tapi hari nie boleh pulak pergi on laptop, connect broadband, update blog siap. HAHAHA.

Bukan takat update blog, kau boleh sanggup berjalan dari hujung ke hujung untuk bertemu washing machine nak basuh baju. Tanpa melengahkan masa, larat pulak kau buka nota Anatomy yang berwarna-warni ini. Pergh. Aku memang. Memang. Memang rasa aku enegertic sungguh pagi ini.

Tapi lihatlah, sampai pukul berapa jer aku boleh bertahan dengan nota Anatomy aku nie. Silap hari bulan, aku sedar-sedar aku dah ada atas katil sambil dilitupi selimut bagai. HAHAHA.

0 comments:

Post a Comment

Sebijik comment anda amatlah berharga untuk saya.