Tuesday, October 2, 2012

Increase the dose.


Told you, kadang-kadang dalam kelas ada satu moment tuh rasa mengantuk sangat. Yang kalau boleh satu saat, kelopak mata tambah satu kilogram. Kadang-kadang kena cari inisiatif nak hilangkan ngantuk. Sama ada pergi toilet basuh muka, atau makan gula-gula. Supaya tak lost.

Tapi masa hari itu, gula-gula tak ada, nak bangun pergi tandas pun segan. Kononnya bila bangun dari tempat duduk itu akan jadi tumpuan ramai lah. Konon. Walaupun untuk 30 saat sahaja.

Jadi, tiba-tiba lecturer suruh kira dose drugs, dengan semangat aku keluar kan kalkulator sebab aku tahu, kalkulator akan buat budak-budak dentist hilang mengantuk. Jarang-jarang guna lah kata kan. Kira-kira, dapat jawapan, sekali lecturer cakap jawapan kami semua salah. Justeru itu, aku sambung lagi picit-picit kalkulator dan total dose of drugs yang aku dapat masa itu adalah seperti yang di atas.

"RAHMANA pun boleeehh."

Increase the dose of love daily.



0 comments:

Post a Comment

Sebijik comment anda amatlah berharga untuk saya.