Saturday, July 10, 2010

Macam nie laa entri orang dah lama tak mengarang.

Bukan tak nak update, tapi tak sempat menyempat nak update. Laptop pun dah kene tinggal dekat rumah buat mase nieh, tak berani bawak pegi sane. Keadaan tak mengizinkan. Tak perlu diulas lanjut rasenye. Udah begitu macam mane nak on9 nyer. Tak dapat laa.

Jadi, aku ambik kesempatan hujung minggu untuk berdating dengan laptop nieh. Hujung minggu jer beb dapat jumpa. Nasib tak mimpi mimpi masuk dalam tidur. Ahaa.

Jadi, sekarang musim bola kan? Ceyh! Dah nak habis baru aku nak cakap pasal bola. Haha. Bukan laa. Bukan bukan. Kosongkan balik minda minda kalian. Bukan begitu maksud beta. Maksud aku, aku cuma nak menekankan di sini tanpa segan silu yang bahawasanya, aku kaki bangku. Jadi, aku tak tau ape ape pasal bola.

Kejap eh. Kenapa orang yang tak pandai main bola kite panggil kaki bangku haa? Mungkin sebab bangku tuh punye kaki keras kan. Nak sepak bola pun tak mampu. Tak pun, bangku kan ade empat kaki. Pemain bola kene ade dua kaki jer. Jadi, sebab ade empat kaki, bangku tak boleh main bola. Jadi kaki bangku.

Yeah! Persoalan terjawab. Sekian terima kasih.

Tamat berita bola untuk malam ini. Berita disampaikan oleh encik Paul Octopus yang ade lagi banyak kaki. :|

0 comments:

Post a Comment

Sebijik comment anda amatlah berharga untuk saya.