Saturday, July 17, 2010

Zaman zaman dulu dulu, biasaaa laaah kann. Muda mudi laaagi.


HAHA. Yeahh. Kite start dengan gelak dulu beramai ramai. Ayuh ayuh. ahhaa. Dah dah, cukup!. HAHA. Tau kenape aku suruh gelak? Sukati aku laa, blog akuu. HEE. Takde takde. Gurau gurau jerrr.

Credit to Rahman sebab die laa yang buat aku ingat kembali zaman zaman keganasan aku. AHAHA! Keganasan bagaimanaa? Haa. Yang tuu kite tak tau.

Untuk pengetahuan semua, aku pernah jadi peminat paling fanatik anime NARUTO duluu. Dulu dulu laa. Tuh aku cakap zaman keganasan tuh. Aku pun tak terfikir budak perempuan yang sedikit ayu macam aku nieh boleh terjebak dalam anime NARUTO tuuhh. Aiyooo. *sambil geleng-geleng kepala.

Waktu tuh, aku tak pernah miss laa hari Khamis pukul 7.30 malam. Lagi lagi mase episod yang ade tournament . Memang sangat best. Lagi lagi kalau Naruto kene lawan dengan Sasuke, giler nak menangis laah aku. Diorang kan kawan baik, tension kot kalau kene lawan kawan baik sendiri.

Tambah pulak aku siap dah hafal semuaaa nama character-character plus dengan puak-puak diorang plus dengan kuasa-kuasa diorang lagi dulu. Contohnya, (cewah, dah macam karangan kene ade contoh) Garaa yang kuasanya terletak pada pasir nya. Giler hebat laah. Pakai pasir pun boleh ade kuasa kot. Ermm, name pun anime. Rekaan semata-mata.

Owhh! Lagi satu. Aku memang peminat setia Sasuke laahh. Memang laa watak utama die Naruto, tapi Sasuke terbaaiikk wokk. HAHA. Hensem kot Sasuke. Seyes seyes. Sampai kan dulu aku letak gamba Sasuke dekat dalam purse yang selalu ade bahagian transparent untuk letak gambar tuh tau. Dan aku ade simpan satu cincin ade lambang puak Naruto tuhh.

Taapi, sampai satu masa, Sasuke jadi jahat bile ade tiga bintik hitam dekat belakang bahu dia tuhh. Sedeyh sangat rase. Macam mane nak sokong Sasuke laagi mase tuh. Nasib da naik Form 4. Duduk asrama, tak dapat tengok TV. Boleh laa lupakan Sasuke. Taapi, kadang kadang cuti sem aku curik curik tengok jugaakk.

Dan sekarang dah besar kan. Korang tanya aku ape ape pasal NARUTO pun haram aku tak tau ape ape. Lupaa dah kot. Zaman keganasan tuh mase Form2 and Form3. Berapa tahun dah tinggal. Memang laa dah tak ingat ape ape. Sasuke ape kaba pun tak tau laah die. Sehat ker? Dah makin putih ker? Dah potong rambut ker? Sume aku tak tauuu. Cincin yang aku simpan dulu tuh pun ntah kat mane ntah. Ade laa kot di celah corok corok almari baju.

Gilaa ahh zany. Macam tuh kau dulu en. Special thanks to Mr.Rahman kerana he is the only one yang sentiasa tabah dan terus sabar menerima dan melayan kerenah saya yang tak berapa nak ayu sangat macam perempuan perempuan ayu yang laain. Tapi, saya ade laa ayu sikit sikit en, kadang kadang. HEE. Thanks a lot dear. (:

***
"Many of life's failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up."

Tak tau ape kaitan, taapi nieh quotes yang terjumpa dekat kL sentral malam tadi

Kalau kalian perasan laa, ayat aku atas nieh adalah sangat tergantung dan tiada titik noktah. Untuk pengetahuan kalian, ayat yang di atas nieh aku taip mase tengah mengantuk giler giler punyee. Sampai tertido tanpa menutup laptop dan pagi ini aku terbangun dan baru sedar bahawasanya aku belum tekan Publish Post laagi lantas post ini masuk dalam draft.

Taapiii, aku bile baca balik, terkejut giler aku, apesal aku cakap aku jumpe ayat tuh dekat kL sentral haaa? AHAHA! Padahal aku nak cakap yang aku jumpa ayat tuh mase tengah Google picture NARUTO taadi, ape kejadah sampai kL Sentral haa jumpa ayat tuhh. Aiseh. =.="

Izzani Zulkifle.

0 comments:

Post a Comment

Sebijik comment anda amatlah berharga untuk saya.