Tuesday, July 27, 2010

Kalau lari tak dapat ape ape. Baik jangan lari. Betul?


 Oh Tidak! ORGANIC CHEMISTRY..!! Lari semua laaaarriii!

Jangan harap laa nak lari. Nak tak nak aku kene face jugak bende nieh. Dah name ame Chemistry II of corse laa kene jumpa jugak.

Ya! Saya tahu dan saya sangat yakin kawan kawan atau sesiapa sahaja umat makhluk di dunia ini yang dah amek subjek nie mesti dengan yakin tanpa gugup nye berkataa, "alaa, kacang jer tuhhh.."

*Tiba-tiba rasa nak nyanyi, ♫ ♫ "kacang kacang kacang. Ada satu benda, lain bentuk lain rupa. Khasiatnya pun berbeza, tapi ada satu nama. Cuba teka!" ♫ ♫. Kalau soalan exam macam nie kan seronok. Dah confirm confirm jawapannye KACANG.

Waa. Macam mane aku nak explain bende alah organic chemistry nieh. Dengan zero idea, tiba-tiba kena buat presentation. Takde laa zero sangat. Ade laa idea sikit sikit mase SPM dulu. Thanks cikgu SPM. :)

Takpe. Takpe. Jangan risau. Kita baca dulu pelan pelan. Nanti dah paham mesti boleh explain dekat kawan kawan kan? Kan? Kan? Bagus! Mari sign out dan baca organic chemistry. Ayuuuhhh!

 p/s : Picture nie bukan tulisan aku ea. Aku Google jer picture nieh. Maaf, tuan punye picture. Sape suruh upload. Kan aku dah curik. (:


0 comments:

Post a Comment

Sebijik comment anda amatlah berharga untuk saya.