Saturday, September 4, 2010

myspace.com/zany107.

Sebabkan terlampau laah dah tak tau nak buat apa dengan internet nieh, akhirnya, setelah bertahun tahun (ceyh! over!) myspace.com tak dibuka, aku pun buka. Kesian. Ada account macam dianak tiri kan jer myspace tuh. Tak abis abis facebook.com yang ditimang timang jadi anak emas. Friendster.com jauh sekali laah, dah macam dipinggiran dah.

Lantas aku tengok tengok sikit gambar gambar dulu kala, baca comment comment dulu. Senyum senyum gelak gelak sorang sorang. HAHA.

Mula-mula bukak profile dulu. Home takyah tunjuk la eh. Takda kaitan. Click click laa yer gambar gambar di bawah kalau nak tengok tumbesaran berganda. AHAA!


Pinky pulak profile aku. Ntah bile aku jadi mat bunga bunga nieh. Pink laagi. Dulu dulu kot.

Bawah pulak Interest punya part aku zoom in kan.


Bawah pulak lagi part Top Friends kata orang. Yela, kan boleh susun susun kawan ikut kepentingan. Tak sangka, Top5 jer ea rupanya kawan top aku. HAHA.


Dah tuh, aku usha tagged photo pulak. Haa. Takkan nak tunjuk semua kot, banyak seyh. Nie satu gambar beserta comments yang aku berminat dan suka baca baca balik comment comment dia. HAHA.

Comment myspace macam biasa laa. Baca dari atas ke bawah. Setelah aku susun susun kan balik, baca comment di atas dari atas ke bawah dan kanan ke kiri. Kalau pening, makan Panadol. Sekian. Wassalam :)

Dear myspace.com,
Thanks a lot. You have change my life. Because of you, I'm no longer a solo fighter. HEHE. 

0 comments:

Post a Comment

Sebijik comment anda amatlah berharga untuk saya.