Wednesday, September 8, 2010

Ramai dah mula ucap ucap raya.

Yelah. Raya pun nak menjelang tiba. Bukak bukak blog, dashboard penuh dah dengan wish wish hari raya. Gilaa syok kan. Tak sabar.

Dan trend sekarang kata orang, ramai dah send send kad raya. Bukan ikut posmen, tapi ikut Facebook jer. Kata zaman dah moden. Bersyukur posmen agaknya, takyah dok kulu kilir nak pos surat satu satu.

Ade laa jugak sekeping dua tiga empat keping kad aku dah dapat ikut facebook. Terima kasih banyak banyak laa kalian yer. Aku nak balas tapi aku tak reti nak buat kad cantik cantik gitu (buat header reti pulak. hee.). Maaf, maaf.

Buat yang kasi kad dekat aku, Selamat Hari Raya jugak aku ucapkan. Moge perjalanan kalian ke kampung dan pulang semula ke rumah dan pulang semula ke tempat belajar selamat semuanya. InsyaAllah.

Antara koleksi kad raya yang aku dah kumpul :


Dari Rabia'tul Auliya. Aku panggil dia Abi jer. Hee.

Dari Siti Nurul Asikin. ataupun Kirin.

Dari Eliza Adira.

Orait. Untuk yang dah wish dekat message pun thank youu jugak. Liyana. and Farhat (Paat). Sorry At aku tak reply message kau yang last tuh. Busy sikit mengemas rumah nak raya kata orang. HEHE. Selamat Hari Raya jugak dekat kau yer. Thanks laa tanye kabar aku. Nanti balik Mesir baik baik. :)

0 comments:

Post a Comment

Sebijik comment anda amatlah berharga untuk saya.