Tuesday, September 28, 2010

Ulang-ulang lagi.

Sejak dua tiga empat menjak nie, yela, sejak menjak cuti nieh, aku buat semua benda sampai rasa nak muntah.

Mane tak nye, hari nie jer dah lima kali aku dengar lagu Justin Bieber Eenie Meenie tuh, enam kali dengar lagu Haley Williams,Airplanes tuh dan dah tiga kali dengar lagu Azfar,Akan Ku Jumpa tuh. Banyak kali dok ulang ulang lagu yang sama sambil terkumat kamit mulut ikut lirik lagu, lagu lagu tersebut.

Facebook tuh jangan cakap laa. Kejap log in, kejap sign out. Kejap log in, kejap sign out. Kejap log in, kejap si... Okay. Dah. Cukup. Cukup.

Youtube pun sama. Se adik beradik dengan Facebook tuh. Bersepupu pulak dengan Google. Kononnya nak carik maklumat berguna laa tuh kan. Harapan laa. Berapa puluh kali dah google blogger templates. Lagi, siap google image mercun bola dengan mercun telur lagi. Nak tau ape ke rupenye. haha.

Last last sekali, tengok Astro Ceria 611 jugak paling menarik. Lagi lagi bila tyme cerita Hagemaru. Memang aku takkan lepaskan lah peluang tuh sambil mulut kunyah kunyah makan biskut raya mak rahman bagi. Wehee :)

Siapa nak bawak saya pergi jalan jalan taman bunga sambil main layang layang dan main enjit enjit semut? Jom!

0 comments:

Post a Comment

Sebijik comment anda amatlah berharga untuk saya.