Monday, February 28, 2011

Kisah baru balik dari kampung.

Aa..Aa..Aa..Assalamualaikum! HAHA. Korang tau sape punye cara cakap tuh? Aku tau! *sambil angkat tangan beria-ia macam nak jawab soalan bila cikgu tanye waktu sekolah dulu* :)

Hai hai hai semua. Aku baru sampai dari kampung nieh. Lame dah sebenar nye. Pukul sebelas tadi lagi. Sampai-sampai rumah mane boleh online terus kan. Tak baik orang cakap untuk anak-anak dara (hahh??sape cakap?). Ahaha.

Semalam sampai kampung dekat maghrib jugak laahh. Along, Uda dan Ucu yang dah ade dekat sane. And of corse atok aku.

Korang jangan keliru tau. Untuk aku, dan sepupu-sepupu aku, kami memang panggil due-due (lelaki dan perempuan) sebagai atok. Kirenye, atok pun atok, nenek pun atok. Kena paham tuh. haha.

Adik sedara aku, dekat kampung, kesian dia. Mulut dia ada banyak mata ikan (?). Haa. Dah agak dah. Korang tak paham lah tuh. Kan kan kan? Haha. Ala, mata ikan yang dalam bahasa Inggelish nye orang cakap Ulser. hihi. Mulut dia kena ulser. Banyakk. Dia tak dapat nak cakap pun. Dia main jer dengan sepupu-sepupu lain. Cuma senyap jer. Tak bercakap, tak makan. Huhh. Kesian laaahh.

Tadi bertolak balik KL dalam pukul 5 jugak laah. Singgah kubur atok kejap. Hmm. Rindu atok. Al-Fatihah.

Pup pap pup pap jalan, singgah makan roti canai lagi, membawa ke pukul sebelas jugak laah sampai rumah. hahah! Gileeerrr lame.

Okayy lah. Besok nak bangun pagi. Macam biase. Gooooddddniggghtttt!

Kruhhh kraahhhh kruuuhhh kraaahhh. Opss! Sorry sorry. Baru lepas tengok cerita Gadis Kroook lah tadi. HAHA.

0 comments:

Post a Comment

Sebijik comment anda amatlah berharga untuk saya.