Tuesday, February 8, 2011

Kisah cakap awal-awal.

Saya tengah buat Compilation Math II. Tak lame lagi nak final beb! Usaha kena lebeyh. Yer dok? (almaklumlah, baru balik Tengganu, bahasa pun bercampur baur sikit kadang-kadang).

Sambil-sambil buat compilation saya tunggu belog nieh upload piccass-piccass Pantai Timur tuh.

Awal-awal lagi saya bagi tau yer mek. Entri nanti you allss kene scroll down sampai bawah jari kaki. Dan of corsssseee kena mempunyai kesabaran yang agak lebeyh daripada biasa.

Paham-paham laa mek. Entri full of piccass memang selalu macam tuh. Lagi pulak belog saya tak guna Lazy Jquery mende tuh. Jadi, piccass pun loading secara manual.

Kalau rasa belog saya membebankan loading internet awak awak dan awak semuanya, tapi rasa macam nak tengok piccass Pantai Timur saya (kalau nak laa. kih kih kih), jemput-jemput lah ke Facebook. Tapi takpe, saya tau, kawan kawan dan kawan saya semua nieh penuh dengan kesabaran kan? Jadi, tunggu jer lah piccass tuh loading. Ala, macam tak biase tunggu Youtube berloading. Biase kan? Biase kan? hehe.

Okayyhh. Sekian saje peringatan awal.

0 comments:

Post a Comment

Sebijik comment anda amatlah berharga untuk saya.