Friday, January 13, 2012

Refresh.

I think I'm done. Done what? Edit blog laaahh. HAHA.


So now, instead of selalu kita bagi theme blog according to colour only, so for now, aku bawa pendekatan TWO-IN-ONE. haha. So, based on what you see now, aku membawa tema pada kali ini DENTAL and ORANGE. haha. entah apa nama tema, pelik jer bunyinya. Tapi takpe, yang penting semua orang faham kan? Faham kan? Ahaa! Good!

As dentistry going to be sehidup semati dengan aku starting from now on, so, apa salahnya kita suntik sikit semangat Assabiah itu dalam blog sendiri. HAHA. Tak. Bukan bermaksud semangat Assabiah dengan kawan-kawan sejenis, oppss! sealiran, sorry. Tapi, Assabiah diri aku individually dengan course ini. Got it? Good again! HAHA.

So, why orange Izzani? Erm. Don't know. Just thinking that orange is so sweet for me.

-Gambar Retro-
caption: Gemuk lagi masa nie oiii. AHAHA.

Okay. Thats it. Bye.

0 comments:

Post a Comment

Sebijik comment anda amatlah berharga untuk saya.