Sunday, January 8, 2012

Stu-Dent diary 7.

Last post. 15 December 2011. Hari nie, 8 Januari 2012. Argh. Tak sampai sebulan pun lagi tak update. Rasa jer yang macam dah lama. HAHA. At least, last post aku tahun lepas. Rasa jugak lah kehangatan lama tak update tuh. Argh. Merepek lagi.

Cop! Kenapa penulisan aku hari ini macam penuh beremosi? Argh sana, argh sini. HAHAHA. Padahal tak la emosi pun. Mengada. HAHA.

Ramai orang kata, "Jadi budak yang belajar Bio semata nie, life entah ke mana. Mana tak nya. Belajar belajar belajar. Hafal hafal hafal. Itu kehidupan mereka".


Sebenarnya, hidup kami tak lah macam tuh sangat. Tidak lah sampai makan bihun goreng pattaya, minum teh ais, belajar Head and Neck dan skull bone semua terpaksa kena dalam satu masa - sekadar metafora.

Hidup tetap macam orang biasa. Macam aku. Cuba tanya apa jadual aku hari ini. Apa yang aku buat hari ini? Okay. Catatan aku: Bangun pukul 10-11 pagi, start study pukul 12.00 tengah hari, habis study pukul 2.30 petang, then tidur sampai petang. Bangun tidur kepala biul (sama ada sebab tidur petang, atau tidur banyak sangat). Biul sampai pukul 6 petang. Makan dan sambung study semula pukul 8.00 malam. Haa. tak ker sama macam orang biasa? HAHA.

Motif? Saja aku nak bagi tau aku tak lah sibuk sangat, tapi agenda-agenda harian aku buat aku tersekat dan tersumbat untuk menaip dan mengupdate (?)

OkayBye. HAHA.

p/s: Stu-Dent diary aku dah tak pakai number roman sebab baru aku sedar, sampai nombor belas-belas, puluh-puluh nanti bukan aku tau pun nombor roman dia macam mana. haha.


Soalan: Kenapa gambar macam melambangkan hidup busy sesangat?
Jawapan: Sebab malas nak buang masa. Selagi ada masa, masa makan pun boleh jadi masa study. Sebab? Sebab besok tutorial dan banyak tak baca lagi. HAHAHA.



1 comment:

  1. Hihi part tido sampai biul tuuu macam sama ja haha! all the best XD

    ReplyDelete

Sebijik comment anda amatlah berharga untuk saya.