Wednesday, July 25, 2012

Pre Professional Exam.


Kalau kita ada Post, mesti lah ada Pre nya bukan?

Dekat Pre ini aku tak nak cerita panjang sebab semua orang pun tahu, sebelum exam mestilah kena study bukan? Common sense.

Jadi, apa yang teman aku masa study? Haa. Itu lah nak cerita nie.


Ice-Cream moo. Entah kenapa, tiap kali nak makan ais krim nie, mesti aku dengan sengaja suka-suka nak buat bunyi "Moooo...Moooo...Moooo". Ice-cream nie awesome kot. Masa sekolah, masa aku jadi tukang jaga Ko-op (Koperasi), aku selalu makan Ice-cream ini lah. Sepatutnya cerita Vanilla Coklat itu pun pakai Ice-Cream moo nie jer kan? Habit zaman kanak-kanak yang aku bawa tiap kali makan Ice-cream macam nie, mesti nak habiskan makan ais krim cepat-cepat sebab nak tengok kot kot ada tulis "Anda menang Ipad" dekat batang ais krim. Huh. Berangan =.="

Cream-O. Mula dengan yang kakngah bagi lah. Sebelum ini jarang sekali lah aku makan Cream-O atau Oreo kecuali Oreo McFlurry. hehe. Tapi, hari tuh kakngah bagi se- (erm erm, apa nak bagi penjodoh bilangan biskut nie weh? Takkan sebatang biskut pulak). Oh. Se-packet biskut ini. Terus aku suka, dan beli lagi satu packet untuk teman masa study.

Keropok 'Mamee'. Kalau nak sebut "Yusuf Taiyoob" kena bisik, nak sebut keropok "Mamee" kena suara garau sikit. Nak lagi nampak effect, pamerkan gigi taring sekali. HAHAHA. Kelakar lah. Ini semua cerita zaman kanak-kanak lah ini. Satu habit yang aku bawa sampai sekarang, asal buka keropok Mamee, mesti nak cari, ada tak benda/sticker/permainan free. Dan of course, monosodium glutamate dalam tuh kita buang awal-awal.

Syok ah. Nak exam pun ada makanan sudi nak teman. AHAHA.


0 comments:

Post a Comment

Sebijik comment anda amatlah berharga untuk saya.