Friday, January 11, 2013

Benda yang lepas masih dikenang.

"Izzani, macam mana hari nie? Sakit lagi tak?"

"Izzani, cuba senyum sikit. Haa. Dah takde dah.."

"Izzani, tak rasa pelik ker bila dah takde?"

"Izzani, try senyum jap. Aku still rasa macam ada lagi sebab terbayang-bayang masa ada sebelum nie."

Banyak persoalan bermakna ramai juga yang ambil tahu. Terima kasih. Tak kurang juga, masih ada yang rindu akan gigi itu. Termasuk aku. Second premolar dalam kenangan. Huuuuuuuuuu.

"Izzani, dah tunjuk dekat Rahman dah gigi tuh dah takde? Dah Skype dah?"

AHAHA. Soalan ini pun ada juga tuh. HAHA.

Terima kasih semua.

Hari ini aku dah boleh makan macam biasa. Nasi lauk kuah asam pedas, sambal kentang dan ayam goreng. HEHE.


6 comments:

  1. soalan last skali plg xtahan.. haha

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kan. Soalan tuh paling canggih kot aku rasa. HAHA.

      Delete
  2. alamak, tk tnya awk apa2 pn about bby premolar..
    izzani okay? hehe terlambat sikit lah, sorry! :)
    bakal berjumpa besi2 ortho nnt kn.. goodluck, mental physical.. hehe

    -oh ini tasha btw. :P

    ReplyDelete
    Replies
    1. AHAHA. Sokayy. No problem. Dah okay dah sekarang. But bone healing process lama lah, dia still nampak merah2 lagi. Owh, besi ortho tuh tak sure lah nak jumpa ker tak lagi. HAHA.

      Delete
  3. yeay..ade ayat saya...kot...x tau betol ke x...ok jgn layan..hehh

    ReplyDelete
    Replies
    1. Betul lah wan. Kau lah yang dok terbayang bayang lagi en nampak gigi aku tuh. HAHA.

      Delete

Sebijik comment anda amatlah berharga untuk saya.