Thursday, August 19, 2010

Asik asik message sama jer. Tanpa baca aku terus delete. Selamat kau masuk dalam Recycle Bin.

Tengah tengah aku melayan perasaan berjiwang sakan layan lagu Wali Band, tiba tiba handphone si biru putih XpressMusic berbunyik. Bajet bajet ade peminat ker, perdana menteri Taiwan tak pun jaguh bina badan Jeddah ker yang message kan. Tengok tengok CELCOM si peminat setia jugak yang message. Ceyh! Hampeh. Putus harapan.

Khas untuk anda!
Nikmati 20% kredit PERCUMA
bila anda tambah nilai & gunakan 
RM30 dari 12-15 Ogos 2010.
Bonus akan dikreditkan pada 18 Ogos 2010.
Tertakluk pada T&S.

Kalau aku dapat tau CELCOM bagi message nie dekat orang lain jugak, siap aku tempeleng kang. Kata khas untuk aku jerr. =.="

1 comment:

  1. HAHA. bukan khas utk kau je. aku blambak dpt. jum sue jum
    weee

    ReplyDelete

Sebijik comment anda amatlah berharga untuk saya.