Sunday, January 16, 2011

Kisah masuk Fun-Fair pun secara tak sengaja.

Okayhh. Sambung chapter sebenar tadi. haha.

Takde ape. Tadi aku dari Rawang rumah mak cik. Nak balik rumah lalu lah Fun-Fair.

Ibu sajelah cakap, "Korang tak pernah rase masuk fun-fair nieh kan?"


Terus abah gerak stering ke kiri masuk parking. Kitorang dengan terpinga-pinganye keluar lah kereta. Masuk fun-fair dengan muke nerd ditambah pulak dengan blur secukup rase nye kan. haha.

Mule-mule main, tak tau laa ape name ntah. Tapi yang macam Eye of Malaysia versi fun fair uh laa.

Nie mase mule-mule nak berlepas. Rase macam buaian di awan-awangan pun ade jugak. Dok goyang-goyang benda alah nie. haha.

Yang dalam bulatan tuh laa aku dengan Kak Ngah kot rasenye. Menjerit-jerit si kak ngah naik benda nieh. Goyang sikit, jerit. Goyang sikit, jerit. Sampai keluar air mate (nangis). hehe. Dia gayat sikit orang nye. Biase lah tuh. Aku pun macam tuh jugak kadang-kadang. haha.

Jaguh menembak kite. Kene memang banyak. Tapi aparaaa. Rule die kene bagi disc yang kite tembak tuh masuk botol. Memang susah laa wehh. haha.

Ade satu hadiah tuh I-Phone. Perghh. Geram aku. Nasib aku tak tembak jer I-Phone tuh. Kalau tak rugi orang kedai. hehe.

Last sekali, main bumper car. Kaklong geng Affiq. Kakngah geng Izzah. Memang berlanggar jer lah keje dah stering pusing main sukati jer. haha! Maap. Gambar nie tak clear sangat lah. Tempat nieh gelap sangat satu. Pakai camera handphone pun satu. Biase lah tuh.

Okayy. Thats all. Really have fun for 45 minutes secare tak sengaja tanpe dirancang masuk funfair. Habis duit abah empat puluh ringgit beli token banyak-banyak. Yang penting, puas. hehe.

*Owhh. Taadi rahman cakap rumah dia buat makan-makan hari nie. Dia cakap anas tahir sama alif satar datang rumah dia sekali tadi. Okayy. Serius nak jumpe jugak, Alif Satar. Please please please, jangan nakal-nakal (lirik sendiri). haha!

0 comments:

Post a Comment

Sebijik comment anda amatlah berharga untuk saya.