Thursday, January 20, 2011

Kisah Step Up 3D.

Selamat pagi-pagi bute semua.

Aihh. Jalan batu caves tadi penuh sesak laahh. Aku dah tersilap date pulak pergi Giant batu caves tuh, nak balik memang setengah jam laah terstuck dekat situ. Orang-orang dia dah berkampung dah.

Sepanjang MRR2 memang jadi port parking kereta ler tuh. Tak pe laa. Perayaan mereka. Kita kena hormat jugak. Asalkan semuanye selamat.

Berbalik pada tajuk. Giler dah lame kan movie nieh. Macam biasaa lah. Aku memang tak berbakat nak donlod-donlod movie nieh. Lagi-lagi aku nieh kalau nak tau, mempunyai tahap kesabaran menunggu downloading yang sangat rendah. Baik jangan suruh. Nak donlod lagu tiga empat minit takpe. Tapi kalau kena tunggu sampai belas belas minit uh, mintak maap laa. Aku batalkan terus niat tuh. haha.

Kisahnye, dah lame dah movie Step Up 3D nieh terperap dalam laptop aku. Cuma rasa berbelah bagi tuh selalu ade. Nak tengok, tak nak tengok, nak tengok, tak nak tengok. Sampai laah satu hari, aku sorang dekat bilik, aku bosan, aku tengok.

Sangat bahagiaa aku tengok movie tuh. Ntah laa. Rase terhibur sangat kot. Tak payah nak pikir ape ape. Tengok jer. Sampai bila roomate aku sampai bilik, pung pang pung pang aku cerita pasal movie tuh dekat dia. Baju ade lampu, kasut, air semua bagai.

"Nampak muke zany macam gembira sangat laahh lepas tengok movie tuh", kata roomate aku.

Masuk malam nie, dah dekat puluh-puluh kali jugakk laah aku ulang-ulang part yang aku suke tuh. Lagu dia. Aku suka.

Ade tiga part jer yang aku suka.

SATU.


DUA.


TIGA.


Aku bahagia sebab malam nieh aku dah dapat donlod semua lagu-lagu yang aku suke sangat tuh. Lagu video-video atas nieh laa. 4shared jer laahh beb senang, cepat dan tangkas walaupun tadi dia suruh aku tunggu 213 saat. haha.

Dah. Nak ulang lagi part favorite aku tuh. Lepas tuh nak tidur dengan dodoian lagu yang aku donlod tadi tuh.

*Gilaa ganas lagu dodoian tidur kau zanyy. haha. Gasakk laa.

0 comments:

Post a Comment

Sebijik comment anda amatlah berharga untuk saya.