Friday, January 21, 2011

Kisah sesi uji keberatan.

Owhh. Semalam pergi jalan-jalan cari makan. *tipu aje*. hehe.

Tak de laahh. Semalam kitorang pergi carik hadiah. Hadiah ape? Hadiah untuk lucky draw. Lucky draw bile? Lucky draw sempena Dinner Hisbah Nusyabah (hisbah aku laahh).

Aku ditugaskan untuk cari hadiah. Well known as Special Task. haha. Korang memang tak berapa paham sangat agihan kerja-kerja dekat UIA nieh kalau korang bukan ahlinya. Aku pun mula-mula tak paham jugak ape kaitan Special Task dengan hadiah. Tapi aku ikutkan sajaa laahh. Bukan begitu?

Jadi semalam, sempat lagi kami merakamkan saat mengada-ngada, tak boleh belah kami di hadapan khalayak yang sedang lalu lalang. Mula-mula nie dekat Carefour Wangsa Maju.

Sesi menguji tahap keringanan Izzani sesi I.

"Waauu. Memang ringan!" :P

Sorang tie merah, sorang baju pengawas, sorang baju macam nak tidur dahh. Ibu jugak yang masih semangat pilih tie untuk abah. hahaaa.

Sesi menguji tahap keringanan Izzani sesi II.

"Amaaazingg. Sangat ringan laaahh." =.="

HAHA!

Okayhh. Macam takde caption jer untuk picture nieh.

Ermm. Ermm. *garu-garu kepala*

Letak caption, Main rambut affiq laaahh. Okayy kan?

Eyhh. Eyhh. Jadi kecik sudaahhh. Otot bekerja keras kot nak bengkokkan kaki tuh.

Macam gambar dalam cermin. Macam luar cermin jugak.

Hahh? Macam mane tuh?


Last last, nak balik, keluar jer dari Giant Batu Caves, tinggal kereta kitorang jer dekat parking tuh. Ahaha! Memang kitorang tolong tutup pintu pagar Giant laah kan. haha!

Nak balik. Diaa punyaa jamm, mak aihh. Sakit kepala nie nyah depa dok parking tepi jalan. Boleh-boleh sepanjang MRR2 rasenye. Nasib arah aku nie awal-awal jer jam. Yang arah belah sane tuh, tak menguap tunggu. ahaha.

Okayy. Dah habis dah. Sorry tau korang kalau gaye bahase aku merapu sikit malam nieh. Aku dilanda masalah mata mengatok mase taip entry nih. Tuh kalau korang bace, korang pun boleh rase mengantok same.

Bosan kan? Okayy byebye.

2 comments:

Sebijik comment anda amatlah berharga untuk saya.