Thursday, May 5, 2011

Kisah batu satu dua tiga :)


Cuaca agak panas hari ini. Ku sangka hujan di petang hari, tapi panas terik yang berpanjangan. Cewah! Tapi tuh tak halang pun niat aku to be there.

Lame dah tak sampai. At last sampai jugak.

Tak payah tanye lah ape perasaan hari ini. Gembira tak terkata. Serious.

Okayy. Aku gembira tak terkata. Jadi, yelah, gembira tak terkata lah. HEHE.

Okayy lah. Aku nak sambung sembang dengan cinta hati (hehe) dekat facebook pasal perangkaan baju KEBAYA tuh. AHAHA!

Dear, thanks tau. Thank you so much! Hargai sangat sangat sangat. Nak buat jadi selimut boleh tak? Boleh pakai hari-hari time nak tidur :) hee. Takde lah. Gurau saje. I'll show it bile dah siap nanti okayy. LyMy! (.^_^.)

Waahh. Memang gembira tak terkata lah aku kan. Ade jugak tadi moment mate berkaca-kaca. Tapi, nak buat macam mane, orang hebat pujuk, memang cair lah.

Seriuos. Aku bertuah. :)

0 comments:

Post a Comment

Sebijik comment anda amatlah berharga untuk saya.