Thursday, May 12, 2011

Kisah kelas UNGS pagi tuh.

Okayy. Tak kire tak kire. Nak update jugak ape-ape pun. Tak sanggup pulak tengok belog sunyi tanpe entry beberapa hari. HAHA.

Owhh. Haii. Assalamualaikum!

Seriuos aku teringat lecturer UNGS aku die ajar pasal tanggungjawab Muslim ke atas Muslim yang lain ade enam. Yang first sekali, when you meet, give Salam. Beliau cakap, cara yang betul is Assalamualaikum. Tapi, beliau dengar dekat Malaysia nie ramai yang bagi salam macam nie, "Sekoooommm!" AHAHA!

Lecturer aku tuh dah lah dari Pakistan. Bila dia ajuk cakap orang Malaysia macam tuh, serious comel. Serious jugak bergema satu kelas dengan gelak tawe aku dan classmates. HAHA. *Jangan lah serious sangat*

Okay dah.

Lagi, mase hari Selasa, tengah-tengah kelas, ade orang datang nak bagi kek batik. Segan aku masuk-masuk kelas bawak kek batik orang pandang kan. Nak share, mane boleh! HAHA. Tak de la. Nak share satu kelas kena tunggu orang tuh bawak kek batik sedulang laa. AHAHA. *Tapi rase excited of corse la bertubi-tubi datang dalam jiwe kan* hihi. Aku suke buat ayat melampau en. Gasak lah. Janji orang paham. HAHA.

Nothing else taste better than a handmade kek batik made by him. hehe.

Thank you dear. Kek batik tuh awesome. You are more more awesome! :)

Pssstt. Malu sikit lah sebab aku perempuan, tapi haram tak reti buat kek batik, kek kain pelikat ker ape-ape pun. Die lelaki pun lagi pandai dari aku. Mane aci macam nie. hee.

"Google, nanti cuti panjang tolong aku tau. Carikkan aku resepi-resepi terhebat seantaro dunia. Kah kah kah"

Rahman, kek batik dah habis. Cepat lah anta lagi. EHEHE :P

0 comments:

Post a Comment

Sebijik comment anda amatlah berharga untuk saya.