Tuesday, May 31, 2011

Kisah koleksi header.

Salam petang petang cuaca panas terik.

Haii korang! Aku tukar header lagi!

AHAHA. Sengal Zany, kau shout-shout semata-mata nak bagi tau yang kau tukar header lagi. Mengada! haha.

Cop-cop. Sebelum aku berleter lebih panjang, tujuan aku tukar header kali nieh bukan lah sebab tak puas hati dengan header lame, tapi sebab aku baru belajar buat header guna software yang baru. Tuh yang syiokkk tuh!!! HAHA. Buat header bukan lah hobi aku sebenarnya. Tapi aku tak paham, dalam folder HEADER aku dah ade 58 koleksi header untuk blog aku.

Bapak banyak nyer Izzani!!!

Tau takpe wehhh. Aku pun tak paham. AHAHA.

So, nak tak? nak tak? kita review-review koleksi header aku sepanjang zaman blog aku nieh. Tapi memang tak lah aku nak upload semua 58 header. Aku pilih-pilih lah yang mane aku guna lama sikit. Kadang-kadang aku tukar sebab ade something wrong somewhere. A little bit tak kena, so mostly macam lebih kurang jer la. So, yang lebih kurang lebih kurang tuh aku upload yang lebih jer lah okay, yang kurang tak nak. :P














And now sekarang dan kini,


Maap laa. Guna software baru. Macam jakun-jakun sikit. AHAHA!

Orait. Sekian saje lah koleksi-koleksi header aku. Yang pasti semua header-header nieh aku buat sendiri, aku belajar sendiri berdasarkan blog-blog orang terhebat, berdasarkan google yang penuh ilmu di screen, dan aku design sendiri *kadang-kadang ade jer jugak design berdasarkan idea orang lain*. Tengok header orang lain macam cun, aku generate idea sendiri, TAPI, tak copycat lah okay. Takde lah tiru bulat-bulat gitu. Kena jadi diri sendiri jugak. HAHA.

Sorry lah kalau banyak sangat pictue buat korang punya blog loading lame giler. hihihi :)

1 comment:

Sebijik comment anda amatlah berharga untuk saya.