Tuesday, May 17, 2011

Kisah. *plus* SMILE ;)

Alhamdulillah.
Akhirnya kelegaan yang dicari telah dijumpai.
Akhirnya keleseaan yang diidami telah ditemui.
Yang penting mood yang merewang itu tadi telah datang kembali :)

Lantas aku memohon, walau bagaimana pun keadaan yang aku lalui, mohon aku tidak lupa diri.
Dari mana aku datang, dari mana aku belajar untuk jadi matang.

Dan. Yang aku harap cuma satu.
Benda yang ditemui itu tadi, jangan lah pergi lagi.
Kekal lah bersama aku, jiwa aku dan hari-hari aku di sisi.
Tak kira aku di sana atau di sini.
Harap akan kekal abadi.
Sampai aku mati.

-Izzani Zulkifle-

"From NOBODY to SOMEBODY. From ZERO to HERO."

*No Fullstop okayy*
=)

1 comment:

  1. quote dr abbas.. suke.. ;)

    be strong in whatever condition u are.. :)

    ReplyDelete

Sebijik comment anda amatlah berharga untuk saya.