Thursday, May 26, 2011

❝Senyum, tak perlu kata apa-apa❞

Untuk tuan punye badan, you know right, this is for you.


Semoga dipermudahkan segala urusan anda.
Semoga keselamatan dan keselesaan sentiasa menjadi milik anda.
Mulakan langkah dengan doa.
Semoga tidak tersasar dari tujuan sebenar.

Jangan lupa,
Jaga diri dan jaga hati.
Ingatlah, saya akan terus berada di sisi.
Panggilan mu akan ku tunggu setiap hari.
Malah, setiap saat dan setiap detik.
Datanglah dekat aku tiap kali aku ingin merintih.
Mendambakan ayat-ayat kasih.
Kepulangan mu akan ku nanti
Semoga pulang dengan senyuman terukir di bibir.

Doakan saya selamat ke Kuantan untuk mulakan cita-cita. Doakan saya berjaya setiap masa. Dan, doakan saya to be stronger ya :)
Take care selalu. And cerita lah semua dekat saya selalu okay. Saya tunggu. ;)

0 comments:

Post a Comment

Sebijik comment anda amatlah berharga untuk saya.