Monday, May 30, 2011

Kisah social network.

Look like I have three superb social network right now!
I'm happy with this.
Hope you too :)

Facebook. Created since 2009. Promote by classmate. She said that,
 "Izzani, dekat Facebook ramai senior-senior Taiping. Macam matang sikit lah Facebook tuh berbanding yang lain." 
Dari situ, aku meninggalkan dunia Friendster dan Myspace. Mase tuh jugak bukan main ligat aku main kuiz-kuiz dalam Facebook tuh. AHAHA.

Sekarang semua kuiz tuh dah lapuk dek zaman :(


Blog. Created since May 2009. Also promote by classmate. She said that,
"Izzani, buatlah blog cuti panjang nieh. At least kalau kau bosan-bosan ade lah benda kau nak buat."
 Aku pun mula lah sign up blog dan sampai lah sekarang blog aku membesar dah 2 tahun rasanya. AHAHA.

Tapi, satu jer. Aku tak addicted nak update banyak-banyak entri, tapi aku jadi addicted nak edit blog. Background, sidebar, header and all that stuff. Agak membazir masa jugak lah rasanya =.="

Tapi serious, aku happy lah dengan blog aku. Tak tau kenapa. haha.


Twitter. Yayyayy! The newborn social network of mine. Created baru jer beberapa jam yang lepas. Again, promote by my classmate. She said that,
"Izzani, kalau twitter kan, kau boleh tau ape-ape berita tuh cepat gila."
Dan mengikut pengalaman aku beberapa jam yang lepas, memang sangat laju dan pantas. Belum sampai beberapa minit, orang dah keep on tweet tweet dan tweet. AHAHA.

Formspring? erm erm. Macam aku dah tinggalkan sikit lah. Password pun aku dah lupa. HEHE.

Baru aku perasan. Tiga-tiga superb social network aku sekarang nieh classmates yang approach kan. Memang aku senang terpengaruh dengan cakap classmate rupanya. AHAHA. And I've repeated again and again that the classmates are SHE. So, kesimpulannya, aku memang senang terpengaruh dengan classmates perempuan aku kan? AHAHA.

Kelakar lah korang. Thanks sebab approach aku dengan social network nie semua.

At least bila orang tanya, "Izzani, kau ada Facebook/Blog/Twitter?". Aku boleh lah jawab dengan muka comel, "Ada!" :)

Tapi, yang penting, aku tetap tak boleh lupa jasa Myspace. Zaman sekarang nie pun aku ade jer jenguk dan jengah Myspace aku. Saja nak mengimbau memori indah. Ececey. hihihi.

2 comments:

  1. aku rasa nak sembelih burung kt blog kau ni!

    ReplyDelete
  2. @ンジュラ ahaha! meh aku sembelih siap2. aku pun rimas dah dengan beliau. selamat tinggal burung biru. ahaha.

    ReplyDelete

Sebijik comment anda amatlah berharga untuk saya.