Thursday, April 21, 2011

Kisah untuk Najla.

Korang pernah ade tak kawan yang ade sangat-sangat banyak persamaan dengan korang?

Aku ade!


Nie baru sebahagian. Tak. Maksud aku sangat-sangat sebahagian. Banyak lagi aku rasa kitorang tak discover lagi. Tapi yang pasti, tiap kali ape benda yang Najla cakap, aku mesti cakap, "Aku pun!". AHAHA. Dan begitulah sebaliknya.

Najla, benda first time yang kita discover kita same birthday kite kan? Mase tuh kau roomate dengan Wani and Anati kan? Aku suke datang bilik kau sebab Wani selalu ajak kan. HAHA.

Aku buat entri nieh untuk kau sebab kau dah menyediakan medium game siput "untuk aku" dekat belog kau. AHAHA. Terharu :')

Najla, ingat tau weh ape azam kita.

Kita takkan layan orang yang bagi flyer-flyer benda-benda free dekat kita bila kita jalan dekat shopping complex! AHAHA. *Kelakar punye azam*

Okay laa weh. Main lah game banyak-banyak kot-kot boleh dapat gaji lebih. AHAHA. Kay lah weh. Bye! :)

2 comments:

  1. aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa...nak jerit sebab terharu tahap mahabhrata!! waaahhhh..izzani, ko mmg membuatkan aku nangis air mata kucing la dgn menulis post iniiii..haaaa..aku da la kalau nangis susah nk berentiiiii..haaa..

    ReplyDelete
  2. @ンジュラ

    alalalala, najlaaa. jangan lah terharu sangat. sob sob. hehe.

    takpe laa menangis air mate kucing, senang butang nak paham. hee.

    dah2, bhenti nangis tuh. alalala. ahaha! :)

    ReplyDelete

Sebijik comment anda amatlah berharga untuk saya.