Saturday, April 23, 2011

Kisah sejam lapan belas minit.

Assalamualaikum.

Wahh. Hari nie sangat gembira bagi aku. Walaupun kaki agak letih, badan agak lesu, ahh, pedulikan itu semua! HAHA.

Opss! Kadang-kadang ade orang tak suka intro yang start macam aku. Aku tukar intro lah yer.

Hai korang! New Post nieh memang dah terbukak dari sejam yang lepas lagi. Tapi aku ade hal sikit tadi, membuatkan baru sekarang nak taip-taip ape yang patut.


Haa. Inilah hal yang aku sibukkan sangat tuh. HAHA. Seronok! Aisyah baru call aku. Kami sembang-sembang. Semalam birthday dia. Jadi, dia dapat call free. HEHE. Lame dah tak sembang. Jumpa ape tah lagi. Sangat lame. Tadi cakap dengan dia pasal Book Fair '11. Dia sangat jeles sebab tak dapat carik novel-novel dia. hee. Sorry Syah! Next time kite pergi together-gether lagi okayy. :)

Ape-ape pun yang penting, aku nak wish dekat kau study hard tau wehh untuk final exam nie. Aku pun tumpang cuak sekali dah untuk kau. HAHA. Aku doakan semuanya berjalan lancar okayy. Kau pun dah cakap tadi, kalau kau rase tension ker ape nak contact aku, jadi sila kan tau. Rase macam baru jer aku wish kau tahun lepas, tapi tup tup kau dah 20 tahun dah yer Syah. hehe. Tahniah! :)

Ingat ayat kapten,

Jangan lah nangis terharu sangat dengan message aku, karang susah nak study pulak. AHAHA.

Truly,
Izzani :)

*Nie surat kiriman rasmi wehh, tuh yang signature belah kanan. ahaha!

0 comments:

Post a Comment

Sebijik comment anda amatlah berharga untuk saya.