Friday, April 29, 2011

Second year :)

Hari nie punye entri takde KISAH dekat awalan ayat sebab aku nak make it a special post


This post is dedicate to Rahman :)


So, for today, I've made this video (tak gempak sangat. pakai movie maker biase-biase jer). Just for you :)



Anda sangat istimewa. Dekat mana-mana, anda tetap ada. Saya tak pernah dan TAKKAN lupe anda. Dalam cerita itu, cerita ini, tempat itu dan tempat ini. Tak kira lah kalau saya cakap pasal Tan Boon Heong semart main badminton tangan kiri ker, pasal Jaden Smith comel pandai kung fu ker, anda tetap yang pertama.

 TERIMA KASIH.

Terima kasih sebab pilih saya. Terima kasih sebab message saya tanpa kira waktu. Terima kasih sebab sudi datang Jalan Duta lalu makan goreng pisang sampai muntah dengan saya. AHAHA. Terima kasih sebab sudi berganding bahu dengan saya buat GSC jadi sangat kaya. Seriously, sebelum saya kenal anda, saya lah orang paling mundur dalam dunie tentang wayang apetah lagi tentang movie. haha.

Lagi. Terima kasih sebab jadi lelaki pertama yang pernah berwebcam dengan saya. Sangat teruja pada mulanya. HIHI. Terima kasih sebab hulurkan bantuan bila mana perut saya buat masalah secara tiba-tiba. Terima kasih sebab call saya bila beberapa hari saya duduk sorang-sorang dalam bilik sementara tunggu exam EAP habis lame sangat.  Dan terima kasih sebab jemput saya datang raya rumah makan nasi lemak SEDAP. Saya nak tambah sebenarnya, tapi MALU. hehehe.

Tak mungkin saya boleh jadi segembira, sebahagia, sesenang hati macam sekarang kalau anda tak datang dalam dunia saya. Mungkin saya akan terus dengan dunia saya yang penuh dengan ilusi dan angan-angan. hehe.

Haa. Saya suka part nie. Orang cakap, kalau ade teman, bukan takat untuk berkasih sayang saja, tapi buleh juga dijadikan medium untuk belajar.

Ya. Sangat banyak dah saya belajar. Vocab anda sangat lah perghh. Saya mengaku kalah awal-awal lah. Tak boleh lawan lah dengan orang yang vocab sangat luas. HAHA.

Belajar bukan takat dekat kelas jer okayy. Dalam skype pun boleh ape belajar. Tahniah Izzani! Anda dah berjaya tambah vocab anda tentang majalah dan juga makalah, rintangan dan juga halangan. Anda juga dah  boleh betulkan ejaan anda, Ramadan ker Ramadhan?, dan juga dah belajar tentang penggunaan LAH dan KAN; Bayangkan lah atau Bayanglah kan. HAHA. Yang tak blah, belajar aplikasi Sains dalam kehidupan. Pasal kentut pun boleeehh. AHAHA!!

Anda. Anda dah sangat banyak buat saya ketawa. Lagi-lagi bila zaman anda suka buat GOTCHA! ahaha! Sabor jer lah. YM stuck yer bang? Baru lepas menangis yer bang? HAHA. Nampak tak? Betapa lurus dan telusnye saya. AHAHA!!! Tapi, hari demi hari, saya dah mula belajar dengan Google cara-cara untuk membalas kedendaman gotcha anda. HAHA. Tak de lah. Tipu jer. Saya kenakan anda balik secara kecil-kecilan saje. HEHE. Jangan mare. hee.

Yang kelakar bila kadang-kadang boleh pulak tertukar identiti bukan. Saya kuat makan, anda pun boleh jadi double kuat makan. Kah kah kah. Hahh. Betul ayat nie.

The longer you both being together, more same you will be.

Tapi, kadang-kadang saya buat awak syedeyh kan? Alaa, so sorry. Seriously, kalau boleh apa yang saya nak, anda gembira, anda ketawa, anda suke-suke. Senyum sikit :)

Sampai satu masa, yang kita kena terima demi belajar dan masa depan kita. Bila terfikir terus tanye dekat ibu, bile terfikir, terus counterback dengan fikir macam ini. Hahh. Ternyata kita boleh. Malaysia boleh! Kita lagi boleh! AHAHA. Anda dah dekat Gombak dah pun sekarang. Tinggal beberapa langkah jer lagi untuk menggulung segenggam ijazah. Teruskan usaha dan jangan lupe nasihat saya okayy :')

Tentang mimpi. Jangan risau. Mimpi tuh kadang mainan tidur, kadang boleh juga jadi kenyataan. Kalau rasa sunyi takde teman, takpe, McFlurry kan ade. Boleh buat kita, semakin hari semakin _________. hehehe.

HAHA. Setelah ditimbang kira, ditambah ditolak didarab dan dibahagi, ade berapa banyak sebenarnya post yang saya tuju dekat anda sepanjang dunia beloging saya nie haa? Kalau kira based on yang saya link kan nie, hanya separuh mungkin. Saya leave entri tahun 2011 punye sebab nanti makin panjang berjela lah entri kali ini yang dah memang panjang sangat dah nie. HAHA

So dear, enjoy the two minutes video that I've just made for you last night. HAHA. Thanks for everything you have done. You are really really really appreciated. LyMy forever. :)

With love,
Izzani <3
29th April 2011.

0 comments:

Post a Comment

Sebijik comment anda amatlah berharga untuk saya.