Tuesday, October 6, 2009

at last!

yeah!!
at last..i'm home!!!
bestnye... ;)))
semester 1,,thx yea!
semester 2 - gonna meet u.
lepas 3 hari aku kesorgn kat bilik- roomate sume da balik.abis exam cepat.jeles!hehe
daku tinggal sorg di bilik selame 3 malam..bagaikan 3 minggu..haha
1st tyme rase blurrrr sgt2.xtau nak wt pe.
keje xabis2 bkk laptop, ttup laptop.
dok kt katil.bangun.duduk.bangun.duduk.berdiri.
blurr nye tyme uh.boring.
aku kne stay sbb ade speaking test ag isnin uh.
so, hari jumaat mlm uh, xde wt pape..dok jer kt bilik.
sabtu dr pg smpai ker ptg men hp jer (msg..hee)..
hingga aku rase nak kuar dr bilik.aku mlangkahkn kaki keluar.g KFC jap, kt sbelah mahsa uh jer..
beli 3 set.utk dia.aku.n kwn aku kt bilik sblah.dy pun tggal sorg kt bilik.ade exam fizik.
kejap jer g KFC.bape minit jer.meter taxi pun x smpat naek,,haha..
balik.lepak2 jap kat bilik.kol 6 g picnic cam bese bwk 2 set KFC uh td..ahaha!
ahad siang;kemas2 bilik.packing2 baju.
kol 2ptg; g mid kjap, crk adiah annivesary abah n ibu.
kol 5ptg blk, singgah jaya one, makan.
then balik ke bilik..sehingga bertemu hari isnin.aku cukup gembira!
speaking test stat kol ,9.30..kjap jer..10-15 minit cm uh jer.
dpt tajuk - road bullies!..ahaa..
dlm kol 11.00 akudia g mkn jap.isi perut.lapa!..haha..sembang2.
kol 2 lbeyh mjlis bersurai..dia pulang ke rumah.dan aku juga pulang ke rumah.
rase seronok sgt bile dpt ckp ngan org tyme2 sorg uh..once ade org call,,mmg xcited ckp.
yela, 2 hari suntuk x jmpe org..rmi yg da balik awal.
bleh kire.hari sabtu aku ckp ngan 7 org jer.
hari ahad, yg rasmi 3 org,yg x rasmi ade la org2 kat mid uh,,cashier2.tye harge.ckp time kaseh.
pengajaran : hargailah org2 di sekeliling anda bile mereka di situ krn mereka amat b'makna.tanpa mereka sunyilah kita.. ;))

0 comments:

Post a Comment

Sebijik comment anda amatlah berharga untuk saya.